Xiaomi Mi projektor 2 Pro
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vrhunska kakovost videoposnetkov s samodejnim ostrenjem
Projektor z ločljivostjo FHD 1920x1080 zagotavlja neverjetne podrobnosti slike. Z ostrenjem ToF in ostrenjem s kamero lahko projektor doseže samodejno ostrenje v samo 2 sekundah.
Učinek domačega kina
Optimalno velikost zaslona lahko nastavite od 60" do 120". Z dekodiranjem videa z visokim dinamičnim razponom HDR10 ima slika ostrejši kontrast med svetlim in temnim, bogatejše podrobnosti in bolj realistične predmete, kar vam omogoča bogatejšo vizualno izkušnjo. Vgrajena 2*10W zvočnika (dva polnega razpona in dva visokotonca) zagotavljata vrhunsko kakovost zvoka s podporo za kodeka Dolby in DTS. Projektor lahko uporabljate tudi kot samostojno stereo napravo Bluetooth, ko je prek povezave Bluetooth povezan s telefonom.
Visoka svetlost podnevi
Visoka svetilnost 1.300 ANSI lumnov zagotavlja jasno sliko tudi podnevi zaradi nadgrajenega 0,47-palčnega čipa DMD.
Vsesmerni popravek
Projektor bo samodejno popravil trapezo ne glede na to, v katero smer postavite napravo.
Difuzno odbojno slikanje, ki učinkovito zmanjšuje utrujenost oči
Projektor Xiaomi Mi Smart Compact uporablja načelo razpršenega odseva za prikaz. V nasprotju z neposredno svetlobo običajnih televizorjev LCD projektor projicira svetlobo v človeško oko z razpršenim odsevom. Zaradi tega je gledanje prijaznejše do oči in preprečuje hitro utrujanje oči.
Uradno potrjen Netflix in Android TV 9.0
Vgrajeni sistem Android TV 9.0 ponuja številne aplikacije, videoposnetke in igre. Z enim samim gumbom na daljinskem upravljalniku lahko dostopate tudi do bogate vsebine na Netflixu.
Google ChromeCast, nadzor naprav IOT
Majhen zaslon postavite na velik zaslon in hitro prenesite fotografije, videoposnetke, glasbo in drugo iz naprave v projektor. Prosite Google, da z Google Assistant in Google Home upravlja vašo razsvetljavo, kamero in druge združljive naprave IOT.
Tehnične specifikacije:
- Standardna ločljivost: FHD (1920x1080)
- Tehnologija svetlobnega vira: 0,47" DMD
- Svetlost: 1300 ANSI lm (način visoke svetlosti)
- Velikost zaslona: Idealno 60''~120'', največ 40"~200"
- Razmerje stranic: 1,1:1
- Notranji pomnilnik: 16 GB hitrega bliskovnega pomnilnika eMMC
- Zvočniki: 2*10W
- Povezljivost: Bluetooth 4.1, WiFi Ieee 802.11 a/b/g/n/ac
- Operacijski sistem: Android TV 9.0 Napajanje 100 V ~ 240 V 50/60 Hz Priključki HDMI 2.0*1, HDMI 2.0/ARC *1, USB 2.0*2, Audio Jack *1, AV vhod *1, S/PDIF *1, Ethernet vrata*1,
- Teža: 3,7 kg
- Velikost: 215 * 201 * 143 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.