Xiaomi Mi Smart Projector 2 GL
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Mi Smart Projector 2
Številka izdelka: 6934177746383
Osnovne informacije
To so: Projektor
Blagovna znamka.
Model: Mi Smart Projector 2
Lastnosti izdelka
Projektor Xiaomi Mi Smart Projector 2 je opremljen s 4-kanalno tehnologijo LED RGB BP, ki močno izboljša kakovost slike.
Samodejno ostrenje in popravljanje popačenja zagotavljata vedno popolno sliko, ne glede na lokacijo projektorja.
Naprava je opremljena s sistemom Android TV, ki omogoča dostop do več tisoč filmov in oddaj z različnih platform.
Zvok in slika
Projektor je opremljen z 2*5W zvočnikoma, ki podpirata kodeka Dolby in DTS za odlično kakovost zvoka.
Projektor uporablja razpršeno odbojno slikanje, ki zmanjšuje utrujenost oči med gledanjem.
Združljivost in povezljivost
Projektor podpira Google Chromecast in omogoča nadzor naprav IOT.
Naprava je opremljena z vhodom HDMI 2.0, vhodom USB 2.0 in vhodom za slušalke.
Tehnični parametri
- Tehnologija prikaza: svetloba LED s tehnologijo DLP
- Svetlost: 500 ANSI lumnov
- Ločljivost: FHD 1080P (1920x1080)
- Razmerje stranic: 1,2 : 1
- Velikost zaslona: od 60" do 120"
- Korekcija trapeza: samodejna korekcija trapeza za več kotov
- Operacijski sistem: Android TV™
- Povezljivost: Bluetooth 5.0, Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n 2,4 GHz/5 GHz
- Zvočniki: 2 x 5 W s polnim razponom
- Zvočni učinki: Dolby Audio™
- Notranji pomnilnik: 2 GB DDR3/16 GB eMMC
- Priključki: 1x HDMI, 1x USB 2.0, 3,5-milimetrski priključek
- Dimenzije izdelka: 115 x 150 x 150 mm
- Teža: 1,3 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.