Xiaomi Pad 5 6GB/128GB Cosmic Gray
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Pad 5 6GB/128GB Cosmic Gray
EAN: 6934177752773
Zmogljiva in prilagodljiva tablica
Xiaomi Pad 5 je zmogljiva tablična naprava, ki se prilagodi vašim potrebam. Lahko služi kot delovna postaja in naprava za zabavo.
Tehnologija za priročno gledanje
S tehnologijama Low Blue Light in True Display zagotavlja varno in udobno gledanje ter zmanjšuje utrujenost oči.
Zmogljiva strojna oprema
Tablični računalnik poganja mobilna platforma Qualcomm Snapdragon™ 860 in velika baterija s kapaciteto 8 720 mAh.
Učinkovito delo
Z zmogljivo strojno opremo telefona Xiaomi Pad 5 boste delali učinkovito in brez prekinitev.
Gladka slika
Vpadljiv 11-palčni zaslon Xiaomi Pad 5 ima 120 Hz visoko frekvenco osveževanja WQHD za gladko sliko.
Samodejna prilagoditev zaslona
Tehnologija True Display samodejno prilagodi zaslon, da zagotovi natančnejšo in bolj realistično sliko.
Elegantna zasnova
Xiaomi Pad 5 je eleganten, lahek in tanek, enostaven za prenašanje in privlačne oblike.
Tehnične specifikacije
- Vrsta zaslona: 120 Hz WQHD
- Ločljivost zaslona: 2560 x 1600
- Svetlost: 500 nitov
- Število barv: več kot 1 milijarda barv
- Procesor: Qualcomm Snapdragon™ 860
- Število jeder: 8
- Operacijski sistem: MIUI za Pad
- Operativni pomnilnik: 6 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Wifi: 802.11 a/b/g/n/ac
- Bluetooth: 5.0
- Zadnja kamera: 13 Mpx
- Sprednja kamera: 8 Mpx
- Kapaciteta baterije: 8 720 mAh
- Hitro polnjenje: 22,5 W
- Zvok: 4 vgrajeni zvočniki, podpora Dolby Atmos
- Nizka stopnja modre svetlobe: Da:
- Senzorji: Resnični prikaz, senzor okoliške svetlobe, senzor svetlobe, senzor barvne temperature, prikaz sončne svetlobe
- Višina: 254,69 mm
- Širina: 166,25 mm
- Globina: 6,85 mm
- Teža izdelka: 511 g
Vsebina paketa
- Xiaomi Pad 5
- Adapter
- Kabel USB tipa C
- Priročnik
- Garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.