Xiaomi Redmi 12 8/256 GB Polnočno črna EU
158,92 €
130,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi 12 8/256 GB Polnočno črna EU
Vrhunska zasnova v elegantni črni barvi
Xiaomi Redmi 12 odlikuje elegantna zasnova, ki jo poudarja vrhunsko steklo na hrbtni strani. Njegova debelina je le 8,17 mm, kar zagotavlja udoben oprijem.
Odpornost na prah in pljuske
Telefon ima stopnjo zaščite IP53, kar zagotavlja, da je odporen na prah in škropljenje. S tem telefonom lahko uživate brez skrbi.
Velik in potopljiv zaslon
Telefon ima 6,79-palčni zaslon FHD s frekvenco osveževanja 90 Hz. Ta zaslon je idealen za gledanje videoposnetkov in brskanje po družabnih omrežjih.
Certificiranje SGS Low Blue Light
Zaslon ima certifikat SGS za nizko stopnjo modre svetlobe. Tako so vaše oči zaščitene, utrujenost vida pa je manjša.
AdaptiveSync 90 Hz
Telefon ponuja gladko in zadovoljivo izkušnjo zaradi tehnologije AdaptiveSync, ki samodejno optimizira hitrost osveževanja.
Velika baterija in hitro polnjenje
Telefon je opremljen z veliko 5000 mAh baterijo in podpira 18W hitro polnjenje. To zagotavlja daljšo uporabo in hitrejše polnjenje.
Zmogljiv procesor
Telefon poganja procesor MediaTek Helio G88, ki zagotavlja gladko in stabilno delovanje.
Tehnične specifikacije
- Procesor: MediaTek Helio G88
- Pomnilnik: 256 GB
- RAM: 8 GB
- Višina: 168,6 mm
- Širina: 76,28 mm
- Debelina: 8,17 mm
- Teža: 198,5 g
- Zaslon: 6,79" FHD DotDisplay
- Ločljivost zaslona: 2.460 × 1.080, 396 ppi
- Zadnja kamera: Trikratna kamera 50 MPx f/1.8 8 MPx f/2.2 2 MPx F/2.4
- Sprednja kamera: 8 MPx f/2,1
- Baterija: 5 000 mAh
- Hitro polnjenje: 18W hitro polnjenje
- Vrsta USB: USB-C
- Odklepanje obraza z umetno inteligenco: Da
- NFC: Da
- Vrsta SIM: SIM 1 hibridna (kartica SIM ali kartica MicroSD)
- Pomnilniška kartica: Da (MicroSD, do 1 TB)
- Wi-Fi: 2,4 GHz | 5 GHz
- Bluetooth: 5.3
- Radio FM: Da (z vtičnico za slušalke)
- Odpornost: IP53
- Operacijski sistem: MIUI 14, ki temelji na operacijskem sistemu Android 13
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.