Xiaomi Redmi 12C 3/64GB, zelena mentolova EU
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi 12C 3/64GB, zelena mentolova EU
Zmogljiv in gladek
Redmi 12C poganja procesor MediaTek Helio G85, ki zagotavlja najboljšo zmogljivost v svojem razredu in gladko izkušnjo pri igranju iger, slikanju ali vsakodnevni uporabi.
Za vsako fotografijo
Redmi 12C z glavno kamero s 50 MP ponuja več podrobnosti in boljše možnosti zajema svetlobe, kar vam omogoča zajem nepozabnih trenutkov v vseh svetlobnih pogojih.
Nočni način
Redmi 12C ima zmogljive funkcije HDR in nočni način, ki omogočajo jasne slike tudi v zahtevnih svetlobnih pogojih.
Ekskluzivna optimizacija
Redmi 12C je bil z ekskluzivno optimizacijo MIUI podvržen obsežnemu testiranju, ki zagotavlja minimalno staranje programske opreme in upočasnitev tudi po treh letih uporabe.
Razširitev pomnilnika
Redmi 12C s 3 2 GB razširjenega pomnilnika RAM in 1 TB razširljive shrambe ponuja hitre in odzivne povratne informacije pri odpiranju aplikacij ter omogoča shranjevanje več najljubših videoposnetkov, fotografij, glasbe in iger.
Velik zaslon
Redmi 12C z velikim 6,71-palčnim zaslonom HD oživi vaše najljubše filme in igre. Živahen zaslon omogoča tudi boljšo izkušnjo gledanja in branja z elegantnim razmerjem stranic 20,6 : 9.
Način branja
Funkcija načina branja zagotavlja zaščito oči in je še posebej uporabna pri pregledovanju vsebine.
Večja varnost
Izberite način odklepanja, ki vam ustreza, in uživajte v zanesljivejši in takojšnji varnosti. Izberite odklepanje s prstnim odtisom ali obrazom umetne inteligence.
Tehnične specifikacije
- Diagonala zaslona: 6,71"
- Vrsta zaslona: zaslon IPS s kapljično kapljico
- Procesor: MediaTek Helio G85
- Število procesorskih jeder: 8
- RAM: 3 GB
- Shramba: 64 GB
- Kapaciteta baterije: 5 000 mAh
- Različica operacijskega sistema: Android 12
- Zgradba: MIUI 13
- Ločljivost zadnje kamere: 50 Mpx
- Ločljivost sprednje kamere: 5 Mpx
- Največja ločljivost videa: 1920 x 1080
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.