Xiaomi Redmi A2/3GB/64GB/svetlomodra
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi A2: zmogljivost in učinkovitost v elegantnem paketu
Xiaomi Redmi A2 je opremljen z operacijskim sistemom Android 11 (Go edition)/ MIUI in osemjedrnim procesorjem MediaTek - Helio G36 s frekvenco 2,2 GHz. Zahvaljujoč temu lahko uživate v gladkem delovanju in hitri obdelavi ukazov.
Pomnilnik in shranjevanje
Telefon ima 3 GB pomnilnika RAM in 64 GB uporabniškega pomnilnika. Za razširitev pomnilnika lahko uporabite režo za pomnilniško kartico Micro SD s kapaciteto do 1 TB.
Prikaz
Telefon ima 6,52-palčni zaslon IPS Dot Drop z ločljivostjo 1600 x 720 slikovnih pik. Zaslon na dotik zagotavlja udobno upravljanje.
Omrežja in povezljivost
Telefon podpira dve karti SIM microSD in širok razpon omrežij od 2G do 4G. Za navigacijo se uporabljajo GPS, GLONASS, Galileo in BDS. Povezljivost zagotavljajo Bluetooth 5.0, WiFi 2,4 GHz, OTG, Micro USB in 3,5 mm priključek.
Senzorji
Senzorji telefona vključujejo odklepanje z obrazom, žiroskop in senzor gibanja (merilnik pospeška, G-senzor).
Fotoaparat
Zadnja kamera ima ločljivost 8 Mpx, F2.0 in 0,08 Mpx. Sprednja kamera ima ločljivost 5 Mpx, F2,2. Telefon omogoča snemanje videoposnetkov v ločljivosti 1920 × 1080 (Full HD).
Baterije
Telefon ima vgrajeno baterijo s 5000 mAh in podporo za 10W hitro polnjenje.
Dimenzije in teža
Telefon meri 164,9 x 76,75 x 9,09 mm in tehta 192 g.
Vsebina paketa
- Polnilec (adapter s kablom)
- Folija za zaslon (tovarniško lepilo)
Garancija
Za telefon Xiaomi Redmi A2 velja 24-mesečna garancija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.