Xiaomi Redmi Note 12 5G 4GB/128GB Onyx Gray EU
287,83 €
235,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Note 12 5G 4GB/128GB Onyx Gray EU
EAN: 6941812706800
Odkrijte novi Redmi Note 12
Z novim telefonom Redmi Note 12 vstopite v svet tehnologije.
Prikaz
6,67-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo FHD .
120 Hz frekvenca osveževanja za nemoten prikaz.
Zaslon je zaščiten s steklom Corning Gorilla Glass 3.
Napajanje
8-jedrni procesor Qualcomm Snapdragon 685.
4 GB RAM za nemoteno večopravilnost.
Fotoaparat
Zadnja kamera 50 8 2 milijona slikovnih pik za profesionalne slike.
Sprednja kamera 13 MP za popolne selfije.
Baterije
Zmogljiva baterija 5000 mAh.
33W hitro polnjenje za hitro polnjenje.
Povezljivost
Povezava LTE za hitro brskanje.
Bluetooth 5.1 za nemoteno povezovanje dodatne opreme.
Druge funkcije
Reža za pomnilniško kartico za razširitev pomnilnika.
3,5-milimetrski priključek za priklop slušalk.
Zasnova in dimenzije
Izjemno tanka 7,8 mm zasnova.
Tehta le 183,5 g.
Operacijski sistem
Android z MIUI za enostavno upravljanje.
Tehnične specifikacije
- Diagonala zaslona: 6,67 palca
- Ločljivost zaslona: 2400 × 1080 px
- Tehnologija zaslona: AMOLED
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 685
- Število procesorskih jeder: 8
- Frekvenca procesorja: 2,0 GHz
- Operativni pomnilnik: 4 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Kapaciteta baterije: 5.000 mAh
- Senzor prstnih odtisov: da
- Ločljivost zadnje kamere: 50 Mpx 8 Mpx 2 Mpx
- Ločljivost sprednje kamere: 13 Mpx
- Višina: 165,6 mm
- Širina: 75,96 mm
- Globina: 7,85 mm
- Teža: 183,5 g
- NFC: Da
- 3,5-milimetrski priključek: Da:
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.