Xiaomi Redmi Note 12S 8GB/256GB Modra EU
245,89 €
219,25 €
179,71 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Note 12S 8GB/256GB Modra EU
Zaslon AMOLED za gladko izkušnjo
6,43-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo 2.400 × 1.080 slikovnih pik. Podpira frekvenco osveževanja 90 Hz za gladke animacije in poglobljeno igralno izkušnjo.
Visoka kakovost mobilnih fotografij
Z glavnim objektivom s 108 MP posnemajte ostre fotografije z bogatimi podrobnostmi. S širokokotnim objektivom 8 Mpx in makroobjektivom 2 Mpx boste posneli čudovite fotografije v vseh svetlobnih pogojih. Izkoristite tudi kamero 16Mpx za selfije in video klice.
5000 mAh baterija in 33W hitro polnjenje
Zaradi odlične baterije s 5000 mAh uživajte v veliko zabave. Cenili boste tudi hitro polnjenje s 33 W moči.
Zmogljiv procesor za nemoteno delovanje
Osemjedrni procesor MediaTek Helio G96 v kombinaciji z 8 GB pomnilnika RAM in 256 GB shrambe zagotavlja nemoteno delovanje vseh aplikacij.
Dva stereo zvočnika za odličen zvok
Uživajte v najljubših vsebinah in igrah z večjo avdiovizualno poglobljenostjo zaradi avdio sistema z dvema zvočnikoma.
Tehnične specifikacije
- Diagonala zaslona: 6,43"
- Ločljivost zaslona: 2400 x 1080
- Vrsta zaslona: FHD AMOLED DotDisplay
- Operativni pomnilnik: 8 GB
- Notranji pomnilnik: 256 GB
- Procesor: MediaTek Helio G96
- Število procesorskih jeder: 8
- Frekvenca procesorja: 2,05 GHz
- Operacijski sistem: Android 13, MIUI 14
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh
- Lastnosti baterije: hitro polnjenje 33 W
- Ločljivost zadnje kamere: 108 8 2 megapikslov
- Ločljivost sprednje kamere: 16 Mpx
- Reža za pomnilniško kartico: da (do 1 TB)
- Omrežna podpora: 4G/LTE, 3G
- NFC: Da
- Različica Bluetooth: 5.2
- Navigacijski sistemi: GPS L1, Glonass G1, BDS B1, Galileo E1
- Senzorji: senzor bližine, senzor okoliške svetlobe, merilnik pospeška, elektronski kompas, IR blaster
- 3,5-milimetrski priključek: Da:
- Priključki: USB Type-C
- Dimenzije: 159,87 x 73,87 x 8,09 mm
- Teža: 176 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.