Xiaomi Redmi Watch 3 Black

simbolična fotografija

Xiaomi Redmi Watch 3 Black
Xiaomi Redmi Watch 3 Black
Xiaomi Redmi Watch 3 Black
Xiaomi Redmi Watch 3 Black
Xiaomi Redmi Watch 3 Black
Xiaomi Redmi Watch 3 Black
številka artikla
31239876
OEM
44173
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Redmi Watch 3 Black

Koda izdelka: 6941812705827

Odkrijte svet z uro Xiaomi Redmi Watch 3

Z uro Xiaomi Redmi Watch 3 spremljajte svoje zdravje, športne dosežke in telefonske klice.

Osupljiv zaslon AMOLED

1,75-palčni zaslon AMOLED s svetlostjo 600 nitov za odlično berljivost tudi na sončni svetlobi.

Oblikovanje in udobje

Lahka zasnova, inovativna spominska zanka in možnost izbire barve traku.

Več kot 200 številčnic po meri

Z več kot 200 številčnicami po meri prilagodite svoj videz svojemu razpoloženju.

Vaš pomočnik za fitnes

Podpira več kot 120 načinov vadbe ter natančno spremlja srčni utrip, porabljene kalorije in trajanje vadbe.

Vodotesnost 5 ATM

Ne bojte se plavanja. Zaradi vodoodpornosti 5 ATM lahko uro nosite tudi med plavanjem.

Spremljanje zdravja

Optično oksimetrično tipalo za zaznavanje nasičenosti krvi s kisikom in spremljanje srčnega utripa.

Spremljanje spanja

Skrbno spremljanje stanja spanja v realnem času in v različnih fazah.

Enostavno polnjenje

Optimiziran algoritem za življenjsko dobo baterije in čip z nizko porabo energije zagotavljata 12 dni delovanja baterije s polnim polnjenjem.

Odgovarjanje na klice s preprostim dvigom rok

Na telefonske klice lahko odgovorite z enim samim dotikom ure.

Glasovni pomočnik Alexa

Preverite vreme, nastavite alarm, na daljavo upravljajte pametne domače naprave in še več. Samo vprašajte Alexo.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Velikost zaslona: 1,75"
  • Ločljivost: 390 x 450 px
  • Svetlost: do 600 nitov
  • Dolžina traku: 135 - 200 mm
  • Material traku: TPU/silikon
  • Povezljivost: Bluetooth 5.2, Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
  • Senzorji: senzor srčnega utripa, pospeškomer, žiroskop, geomagnetni senzor
  • Določanje položaja: Beidou, GPS, Glonass, Galileo, QZSS
  • Odpornost na vodo: 5ATM
  • Kapaciteta baterije: 289 mAh
  • Življenjska doba baterije: do 12 dni
  • Sistemske zahteve: Android 6.0 ali novejši, iOS 12.0 ali novejši
  • Dimenzije: 42,58 x 36,56 x 9,99 mm
  • Teža: 37 g

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Povezljivost
Vrsta zaslona
Namen
Glasovni pomočnik
Funkcija ure
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.