Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU

- 11%

simbolična fotografija

Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
Xiaomi Smart Band 7 Pro Slonokoščena kost EU
številka artikla
31239831
OEM
40235
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Smart Band 7 Pro White EU

Ključne lastnosti

1,64-palčni zaslon AMOLED

110 športnih načinov

Odpornost na vodo 5 ATM

12 dni delovanja baterije

Zaslon AMOLED

1,64 zaslon AMOLED, 84,4 % večja vidna površina kot pri Mi Smart Band 6.

Celodnevno spremljanje zdravja

Spremljanje ravni SpO2, srčnega utripa, spremljanje dihanja med spanjem, spremljanje stresa in zdravja žensk.

Športni načini

Več kot 110 načinov vadbe, vključno s tenisom, jadranjem na prostem in drugimi profesionalnimi načini vadbe.

Življenjska doba baterije

Baterija zdrži do 12 dni pri običajni vsakodnevni uporabi in je odporna na vodo 5 ATM.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Velikost zaslona: 1,64"
  • Ločljivost: 280 x 456, 326 PPI
  • Barvna globina: 16 bitov
  • Svetlost: do 500 nitov
  • Odpornost na vodo: 5 ATM
  • Material traku: TPU
  • Brezžično: Bluetooth 5.2
  • Senzorji: 3-osni merilnik pospeška; 3-osni žiroskop; senzor PPG; senzor okoliške svetlobe
  • Kapaciteta baterije: 235 mAh
  • Vrsta baterije: LiPo
  • Življenjska doba baterije: 12 dni (pri običajni uporabi)
  • Čas polnjenja: 1 ura
  • Podpora za operacijski sistem Android 6.0, iOS 10 ali novejši
  • Aplikacija: Mi Fitness
  • Barva: bela
  • Teža brez traku: 20,5 g

Vsebina paketa

Xiaomi Smart Band 7 Pro (s trakom) x1; 1x uporabniški priročnik; x1 polnilni kabel

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Povezava z mobilnim telefonom
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Namen
Prikaz časa
Glasovni pomočnik
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.