Xiaomi TV Box S 2. generacije EU

- 4%

simbolična fotografija

Xiaomi TV Box S 2. generacije EU
Xiaomi TV Box S 2. generacije EU
Xiaomi TV Box S 2. generacije EU
Xiaomi TV Box S 2. generacije EU
Xiaomi TV Box S 2. generacije EU
številka artikla
31239874
OEM
40152
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 10.5.2024 že pri vas

64,00 €

61,44 €

50,36 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 60,70 €
Na zalogi > 20 kos, 10.5.2024 že pri vas

61,44 €

64,00 €

50,36 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi TV Box S 2. generacije

EAN: 6971408157044

Odkrijte neverjetno sliko

4K Ultra HD za podrobne in živahne slike.

Dolby Vision in HDR10

Za večji dinamični razpon ter neverjetno svetlost, kontrast in barve.

Dolby Atmos in DTS-HD

Za revolucionarni prostorski zvok in kakovostno zvočno izkušnjo.

Štirijedrni procesor

Za učinkovito delovanje in 2 GB RAM 8 GB ROM za nemoteno delovanje.

Google TV

Organizira filme, oddaje in druge vsebine iz vaših aplikacij in naročnin.

Glasovno upravljanje

Poiščite filme, pretakajte aplikacije, predvajajte glasbo in upravljajte televizor.

360° Bluetooth in IR daljinski upravljalnik

Hitro dostopajte do najljubše vsebine s katerega koli zornega kota.

Vgrajeni Chromecast™

Za projiciranje vsebine iz pametnih naprav na televizor.

Glavna pristanišča

Za enostavno razširitev brez omejitev.

Tehnične specifikacije

  • Izhodna ločljivost: 4K (3840 x 2160)
  • Procesor: štirijedrni Cortex-A55
  • Grafični procesor: ARM Mali G31 MP2
  • RAM: 2 GB
  • ROM: 8 GB
  • Operacijski sistem: Google TV
  • Wi-Fi: 2,4 GHz / 5 GHz
  • Bluetooth: 5.2
  • Video dekoder: do 4K 60 FPS; podpira Dolby Audio in DTS-HD; podpira Dolby Vision; podpira HDR10
  • Priključki: HDMI 2.1:1, USB 2.0:1, napajanje, zvočni izhod

Vsebina paketa

  • 1x Xiaomi TV Box S (2. generacija)
  • 1x daljinski upravljalnik
  • 1x navodila za uporabo
  • 1x napajalnik
  • 1x kabel HDMI

Dimenzije in teža

Dimenzije: 95,25 x 95,25 x 16,7 mm

Teža: 142 g

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta video naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.