Yealink UH34 Lite Dvojne slušalke za obe ušesi s priključkom USB
45,51 €
37,30 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yealink UH34 Lite Dvojne slušalke za obe ušesi s priključkom USB
O izdelku
Yealink UH34 Dual Lite so žične slušalke za obe ušesi s priključkom USB. S kristalno čistim zvokom je idealna za tiste, ki veliko časa preživijo v telefonski glasovni komunikaciji.
Značilnosti
Slušalke imajo zvočnik z visokim razmerjem med signalom in šumom ter posebno zasnovo ušesnih nastavkov. Pasivno odpravljanje šumov omogoča bogatejše in jasnejše pogovore z zmanjšanim šumom iz ozadja.
Nadzor
Intuitivni linijski krmilnik s kazalniki LED omogoča enostavno upravljanje klicev. Z daljinskim upravljalnikom lahko hitro in preprosto sprejemate in zaključujete klice, uravnavate glasnost in utišate linijo.
Udobje
Slušalke so oblikovane z zamenljivimi blazinicami iz mehke pene, ki nežno prekrijejo uho in omogočajo dolge konferenčne klice. Zagotavljajo, da boste ves čas uživali v vrhunskem udobju.
Teža in konstrukcija
UH34 s polno opremo tehta le 118 g in je za 10-30 % lažji od drugih slušalk v isti kategoriji. Izjemno lahka zasnova omogoča udobno celodnevno nošenje.
Vključi in uporabi
Uporabite jih lahko takoj, ko jih dobite iz škatle, povezava z računalnikom pa je preprosta s funkcijo USB plug-and-play. Takoj lahko uživate v zanesljivem klicu s svojimi strankami.
Tehnične specifikacije
- Priključek: USB 2.0
- Občutljivost mikrofona: -44,0 dB na 1 V/Pa
- Občutljivost zvočnikov: 93 dB SPL @ 1 kHz
- Vhodna moč zvočnika: največ 10 mW
- Podprti operacijski sistemi: Apple Mac OS, Microsoft Windows
- Barva: črna
- Teža: 118 g
Vsebina paketa
Slušalke UH34, uporabniški priročnik.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.