Yealink WH63 baza DECT z enoušnimi slušalkami
168,36 €
155,04 €
127,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Naglavne slušalke Yealink WH63 DECT
Yealink WH63 so brezžične slušalke DECT za eno uho. Idealna je za telefonsko in UC komunikacijo. Deluje z glavnimi platformami UC in je naravno integrirana s telefoni IP Yealink.
Kristalni zvok
Zaradi tehnologije Yealink Super Wideband in tehnologije Acoustic Shield zagotavlja kristalno čist zvok. Ti tehnologiji vam omogočata jasno in čisto komunikacijo med telefonskimi klici in videokonferencami.
Priročno upravljanje
WH63 je opremljen z upravljanjem na dotik in tehta le 19 gramov. Omogoča komunikacijo brez motenj in je odlična izbira za delo.
Spremenljivo nošenje
Naglavne slušalke WH63 podpirajo različne načine nošenja - z ušesnim kavljem, naglavnim trakom in vratnim trakom. To ustreza individualnim potrebam vsakega uporabnika.
Brezžična komunikacija
S temi slušalkami se boste lahko počutili mirno do 120 metrov od mize. Tako lahko uživate v večjem delovnem prostoru in racionalizirate svoje delo.
Tehnologija akustičnega ščita Yealink
Zaradi tehnologije Yealink Acoustic Shield z dvema mikrofonoma, vgrajenima v WH63, je hrup iz okolice samodejno blokiran. Zagotavlja, da je naročnikov glas jasen, kar znatno poveča učinkovitost komunikacije.
Enostavna povezava
Ne potrebujete več adapterjev EHS. Namizni telefon povežite neposredno z enim samim kablom USB. V podstavek sta vključena 2 vhoda Micro USB, ki omogočata hkratno povezavo z osebnim računalnikom in telefonom IP.
Busylight
V WH63 je dovoljena svetloba Busylight. Ko se lučka na slušalkah ali na BLT60 (ni priložena, dodatna naprava) na mizi obarva rdeče, bodo ljudje okoli vas vedeli, da telefonirate, in vas ne bodo nevede motili.
Udobje
Z lahkotno zasnovo in 4 načini nošenja ter različnimi velikostmi ušesnih nastavkov WH63 zagotavljajo celodnevno udobje.
Osnovne funkcije:
- 5 funkcijskih gumbov
- 2 vhoda micro USB 2.0
- Povezava USB z računalnikom in telefonom IP
- Vgrajen indikator zasedenosti LED
- Stojalo za polnjenje (za slušalke)
Baterije:
- Čas pogovora: do 8 ur
- Čas pripravljenosti: 54 ur
- Čas polnjenja: 2,5 ure (5 V / 1,2 A)
DECT:
- Brezžični domet: do 120 m
Možnosti nadzora:
- Sprejemanje/ukončevanje/odklanjanje klica
- Nastavitve glasnosti
- Izklop mikrofona
Pomembne informacije:
- Občutljivost mikrofona: -38,0 /-2 dBV
- Frekvenčno območje mikrofona: 100 Hz-10 kHz
- Občutljivost zvočnika: 92,5 /-3 dB, 0,179 V
- Impedanca zvočnika: 32 /-4,8 ?
- Frekvenčno območje zvočnikov: 20 Hz-14 kHz
- Teža naglavne slušalke: 19 g
- Osnovna teža: 124 g
Vsebina paketa:
- Osnova
- slušalke
- kaveljček za uho
- izmenljive slušalke
- naglavni trak
- napajalnik
- 1,2 m kabla USB
- 0,8 m dolg kabel USB
- uporabniški priročnik
Dodatna oprema ni vključena: trak za vrat, BLT60 Busylight.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.