YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE

simbolična fotografija

YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
YMS 2085BK Miška WL z dvojnim načinom delovanja NOBLE YENKEE
številka artikla
745019713
Proizvajalec
YENKEE
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

YMS 2085BK Miška z dvojnim načinom delovanja WL NOBLE YENKEE

Brezžična polnilna miška z ločljivostjo 800/1200/1600 DPI in vgrajeno baterijo s 500 mAh.

Brezžične povezave

Miška ponuja tri brezžične rešitve: 2.4G, BT1 in BT2. Povezava je enostavna in hitra.

Fleksibilnost povezave

Z enim dotikom izbirnika načinov lahko preprosto preklapljate med tremi povezanimi napravami.

Shranjevanje sprejemnika 2.4G

Sprejemnik 2,4G je skrit pod zgornjim pokrovom miške z magnetnim zapiranjem.

Idealno za različna okolja

Ta tiha miška je idealna za pisarne, učilnice, potovanja in domačo uporabo.

Specifikacije:

  • Vhod: DC 5V USB C
  • Občutljivost: 1000/1600/2400 DPI
  • Povezljivost: 2.4G/BT 5.2/BT 5.2
  • Senzor: Pixart PAW3212
  • Vgrajena akumulatorska baterija: 3,7 V, 500 mAh (litijev polimer)
  • Čas polnjenja: 2-3 ure
  • Delovni čas: približno 90 ur
  • Delovno območje: < 10 metrov
  • Največja moč oddajnika: 1 mW
  • Dimenzije: 98 x 60 x 38 mm
  • Teža: 85 g

Sistemske zahteve:

Za način 2.4G je potreben priključek USB. Miška je združljiva z operacijskimi sistemi Windows 8 in novejšimi, Mac OS X 10.10 in novejšimi, iOS 13 in novejšimi ter Android 5.0 in novejšimi.

Parametri

Bluetooth
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Vrsta senzorja
Maksimalna ločljivost
Število gumbov miške
Oblikovanje miške
Vrsta baterije miške
Osvetlitev miške
Povezava miške
Ergonomija
Tihi gumb
Nastavljiva ločljivost
Programabilni gumbi
Utež

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.