ŽAMETNO GLADKA ROZA 2 HITROSTI SCHOLL
36,73 €
30,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ŽAMETNO GLADKA ROZA 2 HITROSTI SCHOLL
Odstranjuje trdo in suho kožo
Gre za dvostopenjski stroj z dvema glavama. Namenjen je odstranjevanju trde in suhe kože na stopalih.
Za boljši nadzor in varnost
Stroj je opremljen z dvema hitrostma za boljši nadzor in varnost pri uporabi.
Nova ergonomska zasnova
Vložek Scholl Velvet Smooth je zasnovan z novo ergonomsko zasnovo za udobno uporabo.
Odpornost na vlago
Stroj je odporen na vlago, kar mu zagotavlja dolgo življenjsko dobo.
Komplet vključuje 2 rezervni glavi
Komplet vključuje dve nadomestni glavi - eno za odstranjevanje trde kože in drugo za odstranjevanje suhe kože.
Enostavno vzdrževanje
- Brusilni valj je mogoče enostavno odstraniti in oprati.
- Ohišje stroja lahko očistite z vlažno krpo.
- Po čiščenju glavo preprosto namestite nazaj.
Uporaba na poti
Zahvaljujoč baterijskemu napajanju lahko napravo brez težav vzamete s seboj na pot.
Zamenjava glave
Obrabljeno glavo lahko po potrebi preprosto zamenjate z novo.
Vsebuje diamantne kristale
Vrtljiva glava valja vsebuje zelo grobe diamantne kristale, ki učinkovito odstranijo tudi zelo trdo kožo.
Navodila za uporabo
- Pred prvo uporabo odstranite varovalo valja.
- Vklopite napravo in pustite, da valjček drsi po otrdeli koži.
- Uporabljajte samo na suhi koži.
- Ne pritiskajte premočno, da bi ustavili stroj.
- Po uporabi obrišite ali sperite stopala, da odstranite delce odmrle kože.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.