PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa

simbolična fotografija

PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa
številka artikla
31122725
OEM
929002469205
Proizvajalec
Philips
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 15.5.2024 že pri vas

37,26 €

30,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 36,04 €
Na zalogi 1 kos, 15.5.2024 že pri vas

37,26 €

30,54 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

PHILIPS Hue White 9,5W 1100 E27 2 kosa

Pametna žarnica LED za popolno vzdušje

PHILIPS Hue White 9,5W je pametna LED žarnica, ki zagotavlja prijetno belo svetlobo. Ta žarnica lahko ustvari prijetno vzdušje za branje, poslušanje glasbe ali sproščanje.

zatemnjena svetloba

9,5W žarnica Hue White oddaja mehko belo svetlobo, ki jo lahko zatemnite od svetle dnevne svetlobe do zatemnjene nočne osvetlitve. Tako lahko svoj dom napolnite z idealno intenzivno toplo svetlobo, kadar koli želite.

Upravljanje prek Bluetootha

Z aplikacijo Hue Bluetooth lahko upravljate pametno razsvetljavo Hue v eni sobi. Dodate lahko do deset pametnih luči in jih upravljate s pritiskom na gumb v mobilni napravi.

Most Hue za popolno funkcionalnost

S pametnimi lučmi si omislite most Hue Bridge (naprodaj ločeno) in uživajte v vseh funkcijah Philips Hue. S Hue Bridge lahko dodate do 50 pametnih luči, ki jih lahko upravljate v svojem domu. Avtomatizirajte konfiguracijo pametne domače razsvetljave in nadzorujte luči, ko vas ni doma.

Tehnični parametri

  • Vrsta vtičnice/navoj: E27
  • Energijski razred: F
  • Število kosov v paketu: 2 kosa
  • Izhodna moč [W]: 9,5
  • Svetlobni tok (lm): 1 055
  • Najmanjša kromatičnost [K]: 2 700
  • Življenjska doba (ure): 25 000
  • Združljivost: Amazon Alexa, Apple HomeKit, Google assistant, Philips HUE
  • Podprti operacijski sistemi: Android, iOS
  • ZigBee: DA
  • Bluetooth: DA
  • Z možnostjo zatemnitve: DA
  • Barvna temperatura svetlobe: Topla

Parametri

Vrsta blaga
Izdelek
Funkcija
Energetski razred
Napetost (V)
Število kosov v pakiranju
Življenjska doba
Svetlobni tok (lm)
Poraba energije
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.