Žaromet CREE XM-L T6 5XLED
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Značilnosti izdelka:
- Ohišje je izdelano iz letalskega aluminija - močne zlitine, prevlečene s trdo anodizacijo, zato je svetilka odporna proti padcem in drugim mehanskim poškodbam.
- Svetilka ima zelo zmogljiv vir svetlobe - najnovejšo generacijo 5 LED CREE-XML z življenjsko dobo do 100 000 ur in svetlobnim snopom do 5000 lm!
- Zasnovan je za praktično uporabo, za uporabo v vojski, drugih uniformiranih službah in za ljubitelje vseh pustolovščin.
- Odlikuje ga visoka odpornost na prah, udarce in vodo.
- Idealno za lovce, ribiče, mehanike itd.
- Zaradi majhne velikosti ga lahko imate vedno pri sebi.
- Svetilka je energetsko učinkovita, saj porabi le 1/20 energije običajne svetilke z diodami, ki niso LED.
- S priloženim trakom si svetilko enostavno pritrdite na glavo. Zelo udobno za nošenje.
- Svetilka ima 6 načinov osvetlitve: največja svetlost, stroboskop in kombinacija različnih delujočih diod LED!
Specifikacije:
- Napajanje svetilke: 2x baterija 18650 4200 mAh 3,7 V (ni vključena)
- Vir svetlobe: 5x CREE-XML LED
- Temperatura svetlobe: nevtralna bela 5300-6300K
- Načini osvetlitve (6): 100-odstotna svetlost, stroboskop, srednja zgornja LED, zunanja zgornja LED, vse zgornje LED in vse spodnje LED
- Svetlobna moč (svetlobni tok): 5000 lm
- Doseg snopa: 500 m (pri največji goriščni razdalji)
- Ohišje iz letalskega aluminija T-6061 in plastike ABS
- Vodoodpornost: IPX4
- Dodatna signalna dioda
- Nastavitev kota svetilke
- Velikost traku: Universal
- Teža: 200 g
- Črna barva
V paketu:
- Žaromet s 5 LED diodami CREE-XML
- Trak za glavo
- Kabel MicroUSB za polnjenje baterij
- Vse je pakirano v kartonski škatli
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.