ZD220 DT - 203 dpi, USB, dozirnik (lupilec)

- 19%

simbolična fotografija

ZD220 DT - 203 dpi, USB, dozirnik (lupilec)
številka artikla
AHEPP7300552
OEM
ZD22042-D1EG00EZ
Proizvajalec
ZEBRA
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Na zalogi 7 kos, v sredo že pri vas

310,28 €

251,23 €

205,93 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 246,21 €
Na zalogi 7 kos, v sredo že pri vas

251,23 €

310,28 €

205,93 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Kompaktni namizni tiskalnik Zebra ZD220 je zelo zanesljiv in ima funkcije, ki izpolnjujejo vse osnovne zahteve za tiskalnik. Njegova dvostenska konstrukcija zagotavlja še večjo stabilnost in robustno zasnovo. Ker je naslednik priljubljenega tiskalnika GC420, ima koristi od bogatih izkušenj, ki so bile vključene pri njegovem razvoju. Zaradi tega je ZD220 resnično vredna naložba - idealen je za uporabo v prometu, logistiki, maloprodaji in zdravstvu. ZD220 je na voljo kot tiskalnik za neposredno toplotno obdelavo in tiskalnik za toplotni prenos. V obeh različicah hitro in zanesljivo ustvarja 1D in 2D črtne kode. Zato je optimalno primeren za tiskanje različnih etiket in potrdil, pa vse do vozovnic, nalepk in identifikacijskih kartic. Tiska hitro s hitrostjo do 102 mm/s in ločljivostjo tiskanja 203 dpi. ZD220 ima velik 256 MB pomnilnik Flash in 128 MB pomnilnik SDRAM, ki omogoča shranjevanje bistveno več pisav, grafike in vnaprej določenih etiket. ZD220 je zaradi USB enostavno namestiti in je takoj pripravljen za uporabo. Upravljanje naprave ZD220 je prav tako zelo preprosto: upravlja se z zaslonom LED in enim samim gumbom za podajanje in zaustavitev. Kratek pregled stanja tiskanja. Po želji je ZD220 na voljo z vgrajenim lupilnikom - s tem prihranite čas pri označevanju. Parametri: *Ločljivost: 203 dpi. *Pamet: 128 MB SDRAM; 256 MB Flash *Maksimalna širina tiskanja: 112 mm *hitrost tiskanja: 102 mm/s * Odstranjevalec lepila *Merjave (DxŠxV): 220 x 176 x 151 mm https://www.zebra.com/us/en/products/spec-sheets/printers/desktop/zd220.html

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.