Žepni tiskalnik Canon Zoemini S2 - zelen
188,32 €
167,51 €
137,30 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Canon Zoemini S2 - Žepni fotoaparat s tiskalnikom
EAN: 4549292176049
Majhni trenutki, velike zgodbe
Canon Zoemini S2 je idealen partner za spontano fotografiranje.
Odlična kombinacija
Snemajte in tiskajte iz ene naprave. S kamero 8 MP, tehnologijo Zink™ in možnostjo shranjevanja fotografij na kartico Micro SD.
Lepo se prilega žepu
Vitka in elegantna oblika je na voljo v barvi teal, beli ali zlatorumeni. Postal bo vaš nepogrešljiv spremljevalec.
Brezhibne fotografije
Z vgrajenim zrcalom in krožno lučjo zajemajte profesionalne slike, z gumbi za učinke in okvirje pa jim dodajajte poseben pečat - priljubljene slike lahko preprosto nastavite s funkcijo Canon Mini Print.
Pametne slike
S tehnologijo Bluetooth1 in aplikacijo Canon Mini Print lahko tiskate neposredno iz telefona, preverjate predogled v živo ter dodajate elegantne priredbe in napredne kolaže.
Stil in lepilo
Naložite do 10 listov papirja za tiskanje Zink™ in natisnite svoje najljubše slike, odlepite samolepilno hrbtno stran in jih nalepite, kamorkoli želite - od telefona do hladilnika.
Specifikacije
- Zmogljivost 10 listov
- Canon Zink™ (brez črnila) 2 × 3" fotografski papir
- Model s težo 188 g v modro-zeleni, beli in zlatorumeni barvi
- Povezava Bluetooth
- Daljinski sprožilec in pogled v živo. S Canonovim mini tiskalnikom
- Podpora za pametne telefone iOS in Android
- Ločljivost 314 × 600 dpi
- Kamera 8 megapikslov
- Podpora za pomnilniško kartico Micro SD
Vsebina paketa
- Canonov takojšnji fotoaparat Zoemini S s tiskalnikom
- Kabel USB
- Varnostni list
- Garancijski list evropske jamstvene sheme (EWS)
- Kratek priročnik za uporabo (kartica)
- Canon Zink™ Photographic Paper (10 listov) 1 list papirja SMARTSHEET
- Zapestni trak
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.