Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W

simbolična fotografija

Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W
Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W
Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W
Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W
Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W
številka artikla
3239913
OEM
8588007861487
Proizvajalec
CARNEO
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zvočnik CARNEO BT TwinDragon surround 60 W

Prenosni zvočnik z visoko kakovostjo zvoka.

Eleganten in eleganten ter z odličnim stereo zvokom.

Edinstvena stereo izkušnja

Dva neodvisna zvočnika postavite na različna mesta.

Odpornost na prah in vodo IPX7.

Značilnosti

  • Stereo bluetooth prenosni zvočnik
  • Funkcija DSP za visoko kakovost zvoka
  • Obvladovanje klicev brez uporabe rok
  • Čas delovanja baterije do 6 ur
  • Vodoodpornost IPX7

Kakovosten zvok

DSP zagotavlja visoko kakovost izhodnega zvoka.

Izhodna moč 60 W.

Obvladovanje klicev brez uporabe rok

Vgrajen mikrofon za enostavne telefonske klice.

Neskončna zabava

1500 mAh baterija za do 6 ur predvajanja.

Partner za vsako situacijo

Vodotesnost po specifikaciji IPX7.

Največja moč 60 W

Za večje domače zabave ali srečanja na prostem.

Bluetooth 5.0

Združevanje naprav v nekaj sekundah.

Glasbo lahko predvajate do razdalje 15 metrov.

Vsebina paketa

  • 1 * Carneo TwinDragon 60W prostorski zvočnik
  • 1 * kabel USB
  • 1 * uporabniški priročnik

Parametri

Vrsta blaga
Stopnja zaščite IP
Bluetooth različica
Način polnjenja
Vrsta baterije
Barva zvočnika
Funkcija zvočnika
Outdoor uporaba
Vrsta povezave
Način uporabe
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.