Zvočnik LG XBOOM XG9QBK

- 7%

simbolična fotografija

Zvočnik LG XBOOM XG9QBK
Zvočnik LG XBOOM XG9QBK
Zvočnik LG XBOOM XG9QBK
Zvočnik LG XBOOM XG9QBK
Zvočnik LG XBOOM XG9QBK
številka artikla
AGLGE00000
OEM
XG9QBK
Proizvajalec
LG
Točke zvestobe: 18
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 17.5.2024 že pri vas

403,87 €

375,41 €

307,71 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 362,23 €
Na zalogi > 20 kos, 17.5.2024 že pri vas

375,41 €

403,87 €

307,71 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LG XBOOM Go XG9QBK Ključne lastnosti 4,5-palčni nizkotonec in visokotonec 80 W izhodni zvok Povečanje zvoka Svetlobni studio za poglobljeno zvočno izkušnjo Vodotesnost IP67 Daljša življenjska doba baterije FUNKCIJE Največja glasbena moč 80 W Število kanalov 1,0k Bluetooth Da (v 5.1) Aplikacija Bluetooth Da (Android/iOS) Pogon za CD/DVD Ne / Ne NFC Ne Radio FM Ne Radio DAB Ne RDS (PS, PTY, CT, RT) Ne Snemanje prek USB Ne Snemanje z USB na USB Ne Samodejno seznanjanje Bluetooth Da Krmilniki - DJ Pad Ne Multipoint (povezava več pametnih telefonov prek povezave Bluetooth) Da - Android/iOS Dvojno predvajanje (povezava več zvočnikov prek povezave Bluetooth) Da Osvetlitev zvočnikov Da Daljinski upravljalnik Ne Karaoke Ne Glasovni filtri Ne Prostoročno telefoniranje za telefonske klice Da Trajanje baterije (pri 50 % glasnosti) / čas polnjenja 24 h / 4 h NASTAVITVE ZVOKA Izboljšanje zvoka Da Standardno Da Jasen glas Ne EQ po meri Da Izboljšani basi Ne Jasen vokal izboljšani basi Ne ZVOČNI FORMATI BLUETOOTH APT-X HD Ne APT-X Ne SBC Da AAC Da LDAC ne VHODI IN IZHODI USB Da (samo za storitve) Vhod za mikrofon (?6.3) Ne Vhod AUX (?3.5) Da Vhod za električno kitaro (?6.3) Ne Optični vhod Ne Cinch vhod Ne VKLJUČENA DODATNA OPREMA Daljinski upravljalnik Ne Antena FM Ne Antena DAB Ne Uporabniški priročnik Da Napajalnik Da DIMENZIJE IN TEŽA Dimenzije zvočnika (Š x V x G), mm 524 x 245 x 190 mm Dimenzije paketa (š x v x g), mm 601 x 321 x 258 mm Teža (neto/paket), kg 7,1 / 8,5 kg PORABA ENERGIJE (W) Poraba energije (W) 60 W Kapaciteta baterije 88 Wh Poraba energije v stanju pripravljenosti (W) 0,5 W

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.