Zvočniki Bluetooth SRS XG300B SONY
303,11 €
254,53 €
208,63 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zvočniki Bluetooth SRS XG300B SONY
Vodoodporen in odporen na prah
SONY SRS-XG300B je odporen na vlago in prah z zaščito IP67.
Življenjska doba baterije in hitro polnjenje
Ta zvočnik ponuja 25 ur delovanja baterije in funkcijo hitrega polnjenja.
Močan zvok za zabave
Z zvočnikom SONY SRS-XG300B lahko z močnim zvokom poživite vsako zabavo.
Uravnotežena zvočniška enota X
Zvočnik je opremljen z uravnoteženo zvočniško enoto X-Balanced za višji zvočni tlak in manjše popačenje.
Poudarite nizke tone s funkcijo MEGA BASS
S funkcijo MEGA BASS lahko poudarite nizke tone za polnejši zvok.
osvetlitev, sinhronizirana z glasbenimi ritmi
Osvetlitev zvočnika se sinhronizira z glasbenimi ritmi in ustreza vsem slogom.
Zabavne funkcije aplikacije Fiestable
Zaradi združljivosti z aplikacijo Fiestable zvočnik ponuja zabavne funkcije.
Bluetooth 5.2 in območje komunikacije
Zvočnik je opremljen s tehnologijo Bluetooth 5.2 z največjim dosegom komunikacije do 30 m.
Priključki in trajanje baterije
Življenjska doba baterije zvočnika je do 25 ur, opremljen pa je s priključkoma USB-C in USB-A.
Vodotesnost IP67
SONY SRS-XG300B je vodoodporen zaradi zaščite IP67.
Dimenzije in teža
Dimenzije zvočnika so 138 × 318 × 136 mm, njegova teža pa je 3 kg.
Vsebina paketa
- Govornik
- Napajalnik za izmenični tok
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.