Zyxel XGS1250-12 12-priključno gigabitno spletno upravljano stikalo, 8x gigabitni RJ45, 3x MultiGig 1/2,5/5/10G, 1x SFP

simbolična fotografija

Zyxel XGS1250-12 12-priključno gigabitno spletno upravljano stikalo, 8x gigabitni RJ45, 3x MultiGig 1/2,5/5/10G, 1x SFP
Zyxel XGS1250-12 12-priključno gigabitno spletno upravljano stikalo, 8x gigabitni RJ45, 3x MultiGig 1/2,5/5/10G, 1x SFP
Zyxel XGS1250-12 12-priključno gigabitno spletno upravljano stikalo, 8x gigabitni RJ45, 3x MultiGig 1/2,5/5/10G, 1x SFP
Zyxel XGS1250-12 12-priključno gigabitno spletno upravljano stikalo, 8x gigabitni RJ45, 3x MultiGig 1/2,5/5/10G, 1x SFP
številka artikla
3311900
OEM
XGS1250-12-ZZ0101F
Proizvajalec
ZyXEL
Točke zvestobe: 13
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

261,91 €

214,68 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 256,66 €
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

261,91 €

214,68 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zyxel XGS1250-12 12-portno gigabitno stikalo za spletno upravljanje

Številka izdelka: 4718937614271

Pregled funkcij

Zyxel XGS1250-12 je zmogljivo stikalo z naprednimi funkcijami za upravljanje omrežja.

Vtičnice in priključki

  • 8x gigabitni RJ45
  • 3x MultiGig 1/2,5/5/10G
  • 1x SFP

Moč in zmogljivost

Stikalo ponuja preklopno zmogljivost 96 Gb/s in hitrost preklopa 71,42 Mpps. Ima 16K tabelo naslovov MAC in 1,5 MB paketni predpomnilnik. Podpira okvirje Jumbo velikosti do 12 KB.

Upravljanje in varnost

Ima spletni vmesnik za enostavno upravljanje in podpira program Zyxel One Network Utility. Varnostne funkcije vključujejo sistemsko geslo, zaznavanje in preprečevanje zank ter odjemalca DHCP.

VLAN in QoS

Stikalo podpira VLAN na ravni vrat in 802.1p QoS. Za upravljanje prometa je opremljeno s funkcijo Weighted Round Robin (WRR).

Podpora za večpredstavnostno oddajanje

Stikalo je združljivo z IGMP snooping v1/v2/ in v3 ter podpira do 128 skupin multicast.

Parametri

Maksimalno število vrat
12, 8
Izvedba
Upravljanje
Število vrat LAN
Lastnosti switche
Hitrost prenosa LAN (Mbps)
Število SFP+ vrat
Ventilator

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.