TP-Link LS1210GP Switch 1x GLAN, 8x GLAN s PoE , 1x SFP, 61W
88,02 €
86,11 €
70,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link LS1210GP - Gigabitno stikalo PoE
TP-Link LS1210GP je gigabitno stikalo PoE z 9 vhodi LAN in 1 vhodom SFP. Ima 8 ethernetnih vrat s podporo 802.3af/at PoE do 30 W/vrata. Skupna zmogljivost PoE stikala je 61 W.
Funkcije in lastnosti
Stikalo ponuja možnost PoE na razdalji 250 m, če je vključeno namensko stikalo. Ta funkcija zmanjša linijsko hitrost na vratih PoE na 10 Mb/s. Na voljo je tudi funkcija samodejnega okrevanja PoE, ki samodejno ponovno zažene neodzivne naprave, ki se napajajo s PoE, ali izolacijo vrat.
Ključne lastnosti
- 8x PoE-out 802.3af/at
- 1x vrata SFP
- Skupni proračun PoE 61W
- Razširjeni način do 250 m
- Izolacija pristanišča
- Samodejno okrevanje PoE
Vsebina paketa
Stikalo, napajalnik 53,5 V/1,31 A in priročnik za namestitev.
Tehnični parametri
- Hitrost LAN: 9x 10/100/1000Mbps
- Optični vmesnik: 1x 1000Mbps
- Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok
- Vrste PoE:PoE-Out (samo)
- Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af, 802.3at
- Število izhodnih vrat PoE: 8
- Proračun PoE [W]: 61
- PoE na razdalji do 250 m: Da
- Največja poraba energije [W]: 7,3
- Napajanje prek konektorja/vtičnice: 53 V DC
Fizične značilnosti
Stikalo ima namizno zasnovo brez ventilatorjev. Ohišje je kovinsko. Delovna temperatura je od 0 do 40 °C. Dimenzije so 209 mm (širina), 26 mm (višina) in 126 mm (globina).
Splošni parametri
- Hitrost preklapljanja [Gbps]: 20
- Tabela naslovov MAC: 4000
- Jumbo okvir [bajti]: 16000
- Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 14,9
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.