ADATA zunanji SSD disk 512 GB SE760 USB 3.2 Gen2 tipa C Titanium Grey
68,82 €
56,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji SSD disk 512 GB SE760 USB 3.2 Gen2 tipa C Titanium Grey
EAN: 4710273772714
Opis izdelka
ADATA SE760 je zunanji disk SSD z zmogljivostjo 512 GB. Ima USB 3.2 Gen2 Type-C in je na voljo v titanovo sivi barvi.
Eleganten in zmogljiv
SSD ADATA SE760 odlikujeta elegantna zasnova in visoka zmogljivost. Robustno kovinsko ohišje in polirana površina dajeta izdelku razkošen videz.
Hitrosti do 1000 MB/s
S priključkom USB 3.2 Gen 2 dosega SE760 hitrosti do 1000 MB/s. To je 12,5-krat hitreje kot pri zunanjem trdem disku. Za prenos 10 GB velikega filma v ločljivosti 4K je potrebnih le 10 sekund.
Obojestranski priključek USB-C
SE760 ima obojestranski priključek USB-C (Type-C). Nič več ugibanja, katera stran je zgornja in katera spodnja. Vsakič se povežite prvič.
Tehnologija streljanja in igranja
SE760 podpira tehnologijo Shoot and Play, ki omogoča prenos vsebine med napravami brez omejitev. Združljiv z operacijskimi sistemi Windows, Mac OS in Android.
Tehnične specifikacije
- Barva: Titanovo siva
- Kapaciteta: 512 GB
- Dimenzije: 122,2 x 44 x 14 mm
- Teža: 95 g
- Vmesnik: USB 3.2 Gen 2 Type-C (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Operacijski sistem: Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši, Android 5.0 ali novejši
- Delovna temperatura: od 0 °C do 35 °C
- Delovna napetost: 5 V=, 900 mA
- Garancija: 3-letna omejena garancija
Opomba: Izdelku sta priložena kabel USB-C z USB-C in kabel USB-C z USB-A. Za povezavo z vmesnikom microUSB je potreben ločen kabel, ki ni priložen.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.