ADATA Zunanji trdi disk 2TB 2, 5" USB 3.1 HV300, črn
106,41 €
87,22 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji trdi disk 2TB HV300
EAN: 4713218465016
Izjemno tanek in eleganten
ADATA HV300 je tanjši kot kdaj koli prej, saj je debel le 10,3 mm.
Idealen je za potovanja, zlahka ga spravite v žep ali nahrbtnik.
Poleg tega ponuja do 2 TB prostora za shranjevanje vseh vaših datotek.
Štiri edinstvene barve
ADATA HV300 je na voljo v črni, rdeči, beli in modri barvi.
Njegova elegantna zasnova pritegne pozornost že na prvi pogled.
Napake in slabi sektorji? Z nami ne!
Napredni senzorji zaznajo fizične udarce in ob zaznavi ustavijo vse dejavnosti diska.
To bistveno zmanjša tveganje napak in slabih sektorjev.
Več prostora za varnostne kopije
V dobi videoposnetkov 4K in 8K gigabajti ne zadostujejo.
Z zmogljivostjo do 2 TB imate dovolj prostora za varnostno kopiranje vseh datotek.
Zaščita podatkov s šifriranjem AES
Programska oprema HDDtoGO s šifriranjem AES-256 bitov ščiti vaše podatke pred nepooblaščenim dostopom.
Programska oprema deluje neodvisno od procesorja, zato ne vpliva na delovanje strojne opreme.
Tehnične specifikacije
- PN: AHV300-2TU31-CBK
- Zmogljivost: 2 TB
- Barva: črna
- Dimenzije: 125,7 x 80,5 x 10,3 mm
- Teža: 139,8 g
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Delovna temperatura: 5-50 °C
- Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
- Vsebina paketa: kabel USB 3.1, kratek vodnik
- Garancija: 3 leta
Opomba: Programska oprema HDDtoGO je združljiva samo z operacijskim sistemom Windows. Povezava prek USB 2.0 zahteva priključitev na dva priključka USB za zadostno napajanje. Potreben je kabel USB Y.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.