ADATA zunanji trdi disk 2TB 2, 5" USB 3.2, DashDrive™ Durable HD720, G-senzor, modri, (guma, odporen na vodo in udarce)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zunanji trdi disk ADATA 2TB: vaš zanesljiv partner za shranjevanje podatkov
Življenje je zgodba in s tem zunanjim trdim diskom ADATA HD720 ste lahko prepričani, da nobeno poglavje ne bo pozabljeno.
Odpornost, ki vas ne bo pustila na cedilu
HD720 se ponaša s športno zasnovo in odlično vzdržljivostjo. Odlično se upira vodi, prahu in udarcem, zato je idealna izbira za vaše pustolovščine.
IP68: Odpornost na vodo in prah
V testih IP68 je ta pogon pokazal izjemno odpornost na vodo in prah. Deluje brez težav tudi po potopitvi v 2 m globoko vodo za 120 minut.
Preskus trka? Za nas je to mala malica!
HD720 je bil testiran na udarce po standardu MIL-STD-810G 516.6.
Trije nivoji zaščite vaših podatkov
Ta model ima triplastno konstrukcijo iz prožnega silikonskega materiala, ki odlično absorbira udarce iz vseh smeri.
Zaščita pred udarci
Če pride do močnega udarca, se samodejno sproži zaščita pred udarci.
Praktična zasnova z vgrajenim kablom USB
Kabel USB lahko preprosto vstavite v režo na pokrovu diska. Elegantna rešitev, ki se ujema s praktičnimi lastnostmi te naprave.
Velika zmogljivost za vaše pustolovščine
HD720 ponuja veliko pomnilniško zmogljivost, zato ne boste zamudili nobenega pomembnega trenutka.
Tehnične specifikacije
- Barva: Modra
- Zmogljivost: 2 TB
- Dimenzije: 129,4 x 97,9 x 20,2 mm
- Teža: 223 g
- Tekstura: plastika / silikonska guma
- Vmesnik: SuperSpeed USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Zahteve za operacijski sistem:Windows XP ali novejši, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
- Delovna temperatura: od 5 °C do 50 °C
- Delovna napetost: USB DC 5V
ADATA HD720 je opremljen s kablom USB 3.1 in kratkim priročnikom. Garancija za ta izdelek je 3 leta.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.