Aligator GSM namizni telefon T100, bel
67,55 €
55,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator GSM namizni telefon T100, bel
Telefon, ki združuje klasične in mobilne funkcije.
Prednosti naprave Aligator T100
- Priročno upravljanje
- Osnovne mobilne funkcije
- Zmogljiva antena za šibkejše signale
Priročnost klasičnega telefona
Aligator T100 ponuja priročnost klasične namizne naprave in prilagodljivost mobilnega telefona.
Nadzor
Dvignite slušalko, tapnite številko ali izberite stik s seznama.
Pokličite
Za zaključek klica preprosto odložite slušalko, ne da bi potrebovali gumb za potrditev.
Signal tudi v krajih s šibkim signalom
Zaradi zmogljive antene lahko kličete tudi v krajih s šibkejšim signalom operaterja.
Antena
Če potrebujete še močnejši signal, je antena snemljiva.
Izpad električne energije vas ne ustavi
Telefon ima vgrajeno baterijo in deluje brez napajanja.
Baterije
Baterija Li-Ion omogoča delovanje telefona do 10 dni.
Prostoročno upravljanje in druge funkcije
Telefon je opremljen s funkcijo prostoročnega telefoniranja.
Osnovne funkcije
Telefon omogoča sprejemanje in pošiljanje sporočil SMS ali uporabo storitev kompleta orodij SIM.
Gumbi in upravljalni elementi
Gumbi so veliki, lahko berljivi in na otip prepoznavni.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: Enobarvni, zelena osvetlitev
- Ločljivost zaslona: 128 x 64 slikovnih pik
- Pomnilnik za telefonske stike: 300
- Pomnilnik za sporočila SMS: 100
- Baterija: Li-Ion 800 mAh
- Čas pogovora: do 300 minut
- Čas pripravljenosti: do 240 ur
- Funkcije: budilka, kalkulator, podpora kompletu orodij SIM, glasno prostoročno klicanje, hitro izbiranje: 12x, ponovno izbiranje
- Višina: 47 mm (brez slušalke)
- Širina: 207 mm
- Največja globina: 63 mm (brez slušalke)
- Teža: 541 g
Vsebina paketa
- Mobilni telefon
- Polnilec
- Baterije
- Podrobna navodila za uporabo (CZ SK GER)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.