Amazfit GTS 4 Misty White AMAZFIT
239,52 €
196,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Amazfit GTS 4 Misty White
Podpora za naprave
Android 7.0 in novejši, iOS 12.0 in novejši
Aplikacija
Aplikacija Zepp
Fitnes funkcije
150 športnih načinov, inteligentno prepoznavanje vadbe, pretakanje podatkov v živo, glasba
Sledenje in navigacija GPS
Dvopasovna antena GPS, 6 satelitskih sistemov, uvoz poti, način Track Run
Spodbujanje zdravja
24-urno spremljanje srčnega utripa, SpO#, stresa, kakovosti spanja in dnevnega spanja
Interakcija
Zepp OS 2.0, mini aplikacije z igrami, kartice članskih trgovin, Amazon Alexa, sprejemanje klicev
Življenjska doba baterije
Do 8 dni delovanja baterije, nov način varčevanja z baterijo
Prikaz
1,75-palčni zaslon HD AMOLED, ločljivost 390 × 450 pik na palec, 341 ppi, zaslon na dotik
Povezljivost
Wi-Fi 2,4 GHz, Bluetooth 5.0 BLE
Material
Srednji okvir iz aluminijeve zlitine, spodnji del iz PC z visokim sijajem
Vodoodporen
5 BANKOMATOV
Trak
Fluoroelastomer / najlon za hitro odpenjanje, širina 20 mm, obseg zapestja 140-200 mm
Senzorji
BioTracker 4.0 PPG, senzor pospeška, žiroskopski senzor, geomagnetni senzor, barometrični višinomer, senzor okoliške svetlobe
Lokacija
Dvopasovni GPS in 6 satelitskih sistemov za določanje položaja
Zdravstvene funkcije
24-urno spremljanje, ročno merjenje, merjenje z enim dotikom, spremljanje spanja, sistem ocenjevanja zdravja PAI
Športni načini
150 športnih načinov, inteligentno prepoznavanje 25 gibov za trening moči 8 športnih gibov
Baterije
Kapaciteta baterije 300 mAh, magnetno polnjenje, čas polnjenja približno 2 uri
Vzdržljivost
Običajna uporaba baterije do 8 dni, način varčevanja z baterijo do 16 dni, način ure do 30 dni, intenzivna uporaba do 4 dni
Dimenzije in teža
42,7 × 36,5 × 9,9 mm, teža (brez traku) 27 g
Barva
Meglena bela (trak iz fluoroelastomera)
Vsebina paketa
Pametna ura (vključno s standardnim pasom), magnetni polnilni kabel, uporabniški priročnik
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.