APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi Cellular 2TB - Silver

simbolična fotografija

APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi   Cellular 2TB - Silver
APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi   Cellular 2TB - Silver
številka artikla
31217026
OEM
mp273fd/a
Proizvajalec
Apple
Točke zvestobe: 165
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

APPLE 12,9-palčni iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi Cellular 2TB - Silver

Koda izdelka: 194253255642

Neverjetna zmogljivost

Novi iPad Pro poganja čip M2 z 8-jedrnim procesorjem.

V primerjavi s predhodnikom je za 15 % zmogljivejši.

Grafika je do 35 % hitrejša.

Osupljiv zaslon

Tablični računalnik ima 12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR.

Zaslon ima svetilnost 600 nitov in prilagodljivo frekvenco osveževanja 120 Hz.

Neverjetne fotografije

Sprednja kamera ima senzor 12 MP in 122° vidno polje.

Kamera je idealna za FaceTime, konferenčne klice in fotografiranje.

Strokovne funkcije

Širokokotna kamera spremlja konferenčne klice in se prilagaja vašemu gibanju.

Optični bralnik LiDAR deluje s sistemom IPS za boljše ciljanje v slabih svetlobnih pogojih.

iPadOS 16

Tablični računalnik ima učinkovit in zmogljiv operacijski sistem iPadOS 16.

Priključite lahko zunanji zaslon z ločljivostjo 6K.

Specifikacije

  • Diagonala zaslona: 12,9"
  • Ločljivost zaslona: 2732 × 2048
  • Procesor: Apple M2
  • Kapaciteta pomnilnika Flash: 2000 GB
  • Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
  • Ločljivost zadnje kamere: 12 10 Mpx
  • Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM
  • Vrata USB: USB Type-C
  • Običajna življenjska doba baterije: 10 ur.
  • Operacijski sistem: iPadOS
  • Širina izdelka: 214,9 mm
  • Višina izdelka: 280,6 mm
  • Globina izdelka: 6,4 mm
  • Teža izdelka: 684 g

Parametri

Vrsta blaga
Ločljivost zaslona
Število jeder procesorja
Fotoaparat zadnji (Mpix)
Konektorji
Baterija (mAh)
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Reža za pomnilniško kartico
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.