APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 256 GB - srebrna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 12,9" iPad Pro (6. generacija) Wi-Fi 256 GB - srebrna
Številka izdelka: 194253242130
Zmogljiv in inovativen
Novi iPad Pro ima 12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR.
Procesor M2 zagotavlja visoko hitrost in učinkovitost.
Povezljivost Wi-Fi 6E omogoča hitre in stabilne povezave.
Procesor in zmogljivost
Osemjedrni procesor je za 15 % zmogljivejši od prejšnjega modela.
Grafika je do 35 % hitrejša, kar boste cenili pri igranju iger.
Neural Engine povečuje hitrost in učinkovitost strojnega učenja.
Prikaz in slika
12,9-palčni zaslon Liquid Retina XDR ponuja žive barve in ostre slike.
Tehnologiji ProMotion in True Tone zagotavljata udobno gledanje.
Svetlost 600 nitov zagotavlja odlično berljivost tudi pri močni svetlobi.
Prilagodljiva frekvenca osveževanja je 120 Hz za gladko sliko.
Fotoaparat
Sprednja kamera z ločljivostjo 12 MP zajame tudi najmanjše podrobnosti.
Zorno polje 122° omogoča široko vidno polje.
Center Stage samodejno prilagodi posnetek vašemu gibanju.
Kamera TrueDepth omogoča varno odklepanje s funkcijo Face ID.
LiDAR in kamere
Skener LiDAR in napredne kamere za zajem vsakega trenutka.
Videoposnetek lahko ustvarite v formatu ProRes za profesionalno kakovost.
IPS v čipu M2 podpira tehnologijo Smart HDR 4 za boljše podrobnosti in barve.
iPadOS 16
Operacijski sistem iPadOS 16 za učinkovito večopravilnost.
Priključite lahko zunanji zaslon z ločljivostjo 6K.
Stage Manager 5 za boljšo organizacijo in hitrejše delo.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 12,9"
- Ločljivost zaslona: 2732 × 2048
- Vrsta zaslona: Liquid Retina XDR
- Število jeder: osemjedrno
- Procesor: Apple M2
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 256 GB
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Ločljivost zadnje kamere: 12 10 Mpx
- Operacijski sistem: iPadOS
- Širina izdelka: 214,9 mm
- Višina izdelka: 280,6 mm
- Globina izdelka: 6,4 mm
- Teža izdelka: 682 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.