Apple iPhone 15 Plus/512GB/modra

simbolična fotografija

Apple iPhone 15 Plus/512GB/modra
Apple iPhone 15 Plus/512GB/modra
številka artikla
AH1331045-MU1P3SK
OEM
MU1P3SX/A
Proizvajalec
APPLE
Točke zvestobe: 77
0 ocen
Na zalogi 13 kos, v ponedeljek že pri vas

1 553,91 €

1 273,70 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1 522,84 €
Na zalogi 13 kos, v ponedeljek že pri vas

1 553,91 €

1 273,70 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Apple iPhone 15 Plus

EAN: 195949043048

Novi iPhone 15 Plus je opremljen z novimi inovacijami in izboljšanimi funkcijami.

Oblikovanje in materiali

Aluminijast okvir z zadnjo stranjo iz lakiranega stekla, združljiv z dodatki MagSafe.

Operacijski sistem in procesor

Opremljen je z iOS 17 in šestjedrnim procesorjem A16 Bionic.

Uporabniški pomnilnik

Ponuja 512 GB uporabniškega pomnilnika.

Prikaz

6,7-palčni zaslon Super Retina XDR z ločljivostjo 2796 × 1290 slikovnih pik.

Podprta omrežja

Podpora za dve karti SIM (dve aktivni karti eSIM ali nano-SIM in eSIM), 5G s tehnologijo MIMO 4×4 in gigabitni LTE.

Povezljivost

USB-C, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3 in NFC z načinom branja.

Senzorji

Face ID, žiroskop z visokim dinamičnim razponom, merilnik pospeška, ki zaznava visoke obremenitve, in še več.

Fotoaparat

Zadnja dvojna kamera z 48 MP glavno kamero in 12 MP izjemno širokokotno kamero. Sprednja kamera TrueDepth 12 MP.

Baterije

Vgrajena litij-ionska baterija za polnjenje z brezžičnim polnjenjem prek MagSafe ali Qi. Do 26 ur predvajanja videoposnetkov.

Dimenzije in teža

Dimenzije 160,9 x 77,8 x 7,8 mm in teža 201 g.

Vsebina paketa

  • iPhone z iOS 17
  • Polnilni kabel USB-C (1 m)

Garancija

12 mesecev

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.