Apple iPhone 15 Pro/512GB/beli Titan
1 653,44 €
1 355,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPhone 15 Pro/512GB/beli Titan
EAN izdelka: 195949020162
Izjemen material, lahka konstrukcija
Konstrukcija iz titana za lahkotnost in trdnost.
Prvi iPhone iz letalskega titana.
Najlažji modeli Pro na trgu.
Varnostne funkcije
Klic SOS v sili in zaznavanje prometnih nesreč.
Združljiv z dodatki MagSafe.
Zmogljiv in učinkovit
Operacijski sistem iOS 17.
Čip A17 Pro - 6-jedrni procesor/ 6-jedrni grafični procesor/ 16-jedrni nevronski procesor.
Uporabniški pomnilnik 512 GB.
Prikaz
6,1-palčni zaslon Super Retina XDR.
Ločljivost 2556 × 1179 s 460 slikovnimi pikami na palec.
Zaslon na dotik.
Omrežja in povezljivost
Podpora za dve karti SIM (dve aktivni karti eSIM ali nano-SIM in eSIM).
Podpora za GSM/EDGE, UMTS/HSPA , DC-HSDPA, 5G (sub-6 GHz pasovi) s tehnologijo MIMO 4×4, Gigabit LTE.
Dvofrekvenčni GPS (GPS, GLONASS, Galileo, QZSS, BeiDou in NavIC).
USB-C/ podpira do 20-krat hitrejši prenos podatkov prek USB 3, Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3, NFC z načinom branja.
Senzorji
Face ID, sprednja kamera TrueDepth za prepoznavanje obraza, žiroskop z visokim dinamičnim razponom, merilnik pospeška za zaznavanje visoke preobremenjenosti, dva senzorja za osvetlitev okolice, barometer, senzor bližine, skener LiDAR.
Fotoaparat
Profesionalni fotografski sistem (48 MP glavna kamera, 12 MP ultra širokokotna kamera, 12 MP telefoto kamera).
Videoposnetki 4K s hitrostjo 24 sličic na sekundo, 25 sličic na sekundo, 30 sličic na sekundo ali 60 sličic na sekundo.
TrueDepth - fotografije 12 MP/ zaslonka f/1,9.
Baterije
Vgrajena litij-ionska baterija za ponovno polnjenje.
Brezžično polnjenje prek MagSafe ali Qi.
Do 23 ur predvajanja videoposnetkov.
Z 20W ali močnejšim adapterjem se v 30 minutah napolni do 50 %.
Dimenzije in teža
Dimenzije 146,6 x 70,6 x 8,25 mm.
Teža 187 g.
Vsebina paketa
iPhone 15 Pro, polnilni kabel USB-C.
Garancija
12 mesecev.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.