Apple Watch Ultra 2/49mm/Titan/športni trak/modra alpska barva/srednja
984,19 €
806,71 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple Watch Ultra 2/49mm/Titan/športni trak/modra alpska barva/srednja
EAN: 194253827412
Oblikovanje in gradnja
49-milimetrsko ohišje je izdelano iz titana letalske in vesoljske kakovosti, dopolnjuje pa ga srednje velik modri alpski poteg.
Prikaz
Vedno vklopljen zaslon LTPO OLED Retina z ravnim safirnim steklom. Največja svetlost je do 3.000 nitov, najmanjša svetlost pa 1 nit.
Moč in zmogljivost
SiP S9 s 64-bitnim dvojedrnim procesorjem in 4-jedrnim procesorjem Apple Neural Engine. Kapaciteta ure je 64 GB.
Odpornost
- Vodoodporen za plavanje do 100 m
- Odpornost na prah IP6X
- Potapljanje z rekreativnimi aparati do 40 m v skladu s specifikacijo EN13319
- Naprava je bila testirana po standardu MIL-STD 810H
Senzorji
Ura je opremljena s številnimi senzorji za spremljanje zdravja in dejavnosti. Senzor kisika v krvi, električni senzor srčnega utripa, zaznavanje temperature in še veliko več.
Varnost
Funkcije klica v sili SOS, zaznavanja trka in zaznavanja padca prispevajo k vaši varnosti.
Nadzor
Digitalna krona s haptičnim odzivom in stranski gumb za lažje upravljanje ure.
Povezovanje in komunikacija
Natančen dvofrekvenčni GPS, LTE in UMTS, Wi-Fi 4 (802.11n), Bluetooth 5.3 in ultraširokopasovni čip druge generacije.
Napajanje in trajanje baterije
Vgrajena litij-ionska akumulatorska baterija z zmogljivostjo do 36 ur pri običajni uporabi in do 72 ur v načinu nizke porabe energije.
Dimenzije in teža
Višina: 49 mm, širina: 44 mm, debelina: 14,4 mm. Teža ure je 61,4 g.
Vsebina paketa
- Ohišje iz titana
- Premik v Alpah
- Magnetni kabel za hitro polnjenje USB-C za Apple Watch (1 m)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.