ASRock MB Sc LGA1700 Z690 Phantom Gaming-ITX/TB4, Intel Z690, 2xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI, mini-ITX
285,63 €
256,90 €
210,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASRock MB Sc LGA1700 Z690 Phantom Gaming-ITX/TB4
Procesor in napajalnik:
- Podpora za 12. generacijo procesorjev Intel Core™ (LGA1700)
- Oblikovanje moči 11 faz SPS Dr.MOS
Spomin:
- Podpora za DDR5 6400 MHz (OC)
- Največja zmogljivost sistemskega pomnilnika: 64 GB
Grafika:
- Možnosti grafičnega izhoda: HDMI, DisplayPort
- Podpora za trojni monitor
Zvočni posnetki:
- Realtek ALC1220 7.1 CH HD avdio kodek
- Podpora za zvok Blu-ray Premium
Povezljivost:
- 3 SATA3, 1 Hyper M.2 (PCIe Gen4 x4)
- 1 Hyper M.2 (PCIe Gen4 x4 in SATA3)
- Thunderbolt™ 4/USB4 Type-C
Omrežje:
- Killer E3100 2,5G LAN
- Killer AX1675 802.11ax (WiFi 6E) Bluetooth
Edinstvene lastnosti:
- ASRock USB 4.0 Port Thunderbolt™ 4 Type-C (40 Gb/s za USB 4.0; 40 Gb/s za protokol Thunderbolt™)
- ASRock USB 3.2 Gen2
Super zlitina:
- Premium 90A močnostna dušilka
- 105A SPS (Smart Power Stage)
- Nichicon 12K Black Caps (100 % visokokakovostni prevodni polimerni kondenzatorji, izdelani na Japonskem)
LAN:
- Ubijalski 2,5G LAN
- 802.11ax Wi-Fi 6E
- Killer DoubleShot™ Pro
reže:
- 1 PCIe 5.0 x16
- 1 navpična reža M.2 Socket (ključ E), podpora za modul PCIe WiFi tipa 2230 WiFi/BT in Intel CNVi (integriran WiFi/BT)
Shranjevanje:
- 3 x priključki SATA3 6,0 Gb/s
- 1 x vtičnica Hyper M.2 (M2_1, ključ M), podpora za način 2280 PCIe Gen4x4 (64 Gb/s)
- 1 x vtičnica Hyper M.2 (M2_2, ključ M), podpora za 2280 načinov SATA3 6,0 Gb/s in PCIe Gen4x4 (64 Gb/s)
RAID:
- Podpora za RAID 0, RAID 1, RAID 5 in RAID 10 za pomnilniške naprave SATA
- Podpora RAID 0, RAID 1 in RAID 5 za pomnilniške naprave M.2 NVMe
Faktor oblike:
- Mini-ITX: 6,7 palca x 6,7 palca, 17,0 cm x 17,0 cm
OPERACIJSKI SISTEM:
- Microsoft Windows 10 64-bitni / 11 64-bitni
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.