ASUS slušalke ROG STRIX GO 2.4, igralne slušalke, črne
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming slušalke ASUS ROG STRIX GO 2.4
Brezžične igralne slušalke z nizko zakasnitvijo in 2,4 GHz povezavo USB-C. Združljive so z računalniki PC, Mac, Nintendo Switch, pametnimi napravami in PS4.
Brezžična povezava
2,4 GHz povezava prek adapterja USB-C. Združljiv z Nintendo Switch v ročnem načinu, pametnimi napravami, PC, Mac in PS4. Poleg tega ima 3,5-milimetrski priključek za Xbox One in druge naprave s 3,5-milimetrskim priključkom.
Lahka zasnova
Tehta le 290 g. Priložena je torbica za enostavno prenašanje in zaščito na potovanjih.
Mikrofon z odpravljanjem šumov
Tehnologija odpravljanja šumov z umetno inteligenco za kristalno čisto glasovno komunikacijo med igro.
Hitro polnjenje in življenjska doba baterije
Po 15 minutah polnjenja zagotavlja tri ure delovanja, pri neprekinjenem igranju pa do 25 ur delovanja baterije.
Ekskluzivni gonilniki ASUS Essence
ASUS Essence 40 mm gonilniki zagotavljajo bogat in čist zvok z optimiziranimi globokimi basi za vrhunsko zvočno izkušnjo.
Tehnične specifikacije
- Vrsta povezave: 2,4 GHz USB 2.0, 3,5 mm, Type-C
- Podpora za platforme: PC, MAC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox one
- Material gonilnika: Neodimov magnet
- Velikost gonilnika: 40 mm
- Frekvenčne značilnosti slušalk: brezžične: 20 ~ 20000 Hz, žične: 20 ~ 40000 Hz
- Občutljivost mikrofona: -45 B
- Frekvenčna karakteristika mikrofona: 100 ~ 8000 Hz
- Baterija: 25 ur
- Kabel: USB-C za polnjenje: 1 m, 3,5-milimetrski zvočni: 1,2 m
Dodatki
- Polnilni kabel
- Odstranljiv mikrofon
- Kratek priročnik za začetek uporabe
- 3,5-milimetrski kabel
- Adapter USB-C za USB 2.0 (tip A)
Barva
Črna
EAN
4718017414241
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.