TRUST slušalke z mikrofonom GXT 448 Nixxo Illuminated Headset
24,27 €
14,97 €
12,27 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRUST slušalke z mikrofonom GXT 448 Nixxo Illuminated Headset
Elegantne igralne slušalke z zmogljivim zvokom in osvetlitvijo LED
Zmogljiv zvok zaradi 50 mm gonilnikov.
Osvetlitev LED na straneh daje tem igralnim slušalkam edinstven videz.
Dolgotrajno udobno igranje
Z velikimi in mehkimi ušesnimi blazinicami lahko udobno igrate več ur.
Komunikacija z ekipo
Z zložljivim in prilagodljivim mikrofonom lahko komunicirate s soigralci.
Upravljanje glasnosti in mikrofona
Z gumbi na kablu prilagodite glasnost in vklopite/izklopite mikrofon.
Trpežen kabel
2,3 m dolg pleteni kabel je izdelan iz močnega in trpežnega materiala.
Povezovanje
Za zvok uporablja povezavo AUX, za osvetlitev LED pa USB.
En 3,5-milimetrski priključek za prenosne računalnike; priložen je Y-razdelilnik za računalnike, ki potrebujejo dva ločena priključka.
Tehnične specifikacije
- Višina glavnega izdelka: 204 mm
- Širina glavnega izdelka: 230 mm
- Globina glavnega izdelka: 98 mm
- Skupna teža: 430 g
- Teža glavne enote: 350 g
- Vrsta povezave: žična
- Način priključka: raven
- Način kabla: najlonski pleteni
- Dolžina glavnega kabla: 230 cm
- Vrsta priključka: 3,5 mm
- Reprodukcija zvoka: stereo
- Zvočni kanali: 2.0
- Velikost gonilnika: 50 mm
- Impedanca: 25 Ohmov
- Voznikove enote: 2
- Občutljivost: 112 dB
- Mikrofon: da
- Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20000 Hz
- Nastavljiv naglavni most: da
- Skupno harmonsko popačenje: 5 %
- Vrsta slušalk: za ušesa
- Vrsta konstrukcije slušalke: zaprta
- Vrsta magneta: neodim
- Tip mikrofona: dinamični
- Usmerjenost mikrofona: Vsesmerni
- Frekvenčni odziv mikrofona: 100 - 10 000 Hz
- Zasnovan za igranje: da
- Luči: da
- Vrsta svetlobe: LED
- Vir napajanja: USB
- Primerno za.
- Združljive vrste naprav: osebni računalnik, prenosni računalnik
- Združljive programske platforme: Mac OS, Windows
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.