ASUS slušalke ROG STRIX GO USB-C, gaming slušalke, črne
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ROG STRIX GO USB-C
Gaming slušalke ROG Strix Go USB-C z mikrofonom z umetno inteligenco za odpravljanje šumov zagotavljajo poglobljen zvok pri igranju in neverjetno udobje ter podporo za PC, Mac, Nintendo Switch, pametne naprave in PS5
- Ekskluzivne zrakotesne komore in 40 mm gonilniki ASUS Essence zagotavljajo neverjetno bogat, čist zvok z optimiziranimi globokimi nizkimi toni za poglobljeno zvočno izkušnjo
- Lahka, le 262 g, in zložljiva zasnova za neprekosljivo udobje, zlasti za dolge igralne seanse in uživanje na poti.
- Vodilni mikrofon z umetno inteligenco za odpravljanje šumov, ki omogoča kristalno čisto glasovno komunikacijo med igro
- Priključek USB-C je združljiv s konzolo Nintendo Switch v ročnem načinu, pametnimi napravami, osebnim računalnikom in PS5.
- Fizični gumbi na ušesnem lončku za enostavno nastavitev glasnosti, nadzor medijev in utišanje mikrofona
- Optimiziran mikrofon, ki sta ga potrdila Discord in TeamSpeak, zagotavlja jasno komunikacijo
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
Vrsta izdelka | Slušalke USB |
Scenarij uporabe | Igre na srečo |
Vmesnik | Ožičeni |
Priključek | - USB 2.0 -USB 3.1 - Tip C |
Podporna platforma | - RAČUNALNIK - MAC - PS4 - PS5 - Nintendo Switch - Xbox one |
Material voznika | neodimov magnet |
Velikost voznika | 40 mm |
Impedanca slušalk | 32 Ohm |
Vzorec zajemanja mikrofona | Enosmerni |
Občutljivost mikrofona | -45 dB |
Frekvenčni odziv mikrofona | 100 Hz ~ 10 kHz |
Mikrofon z umetno inteligenco za odpravljanje šumov | S spletne strani |
Kanal | Stereo |
Aura Sync | S spletne strani |
Zložljivost | Da |
Teža | 262g |
Dodatna ušesna blazina | S spletne strani |
Barva | Črna |
Kabel | 1,2 mm 1 adapter USB-C na USB 2.0 |
Dodatki | - Adapter USB-C na USB 2.0 - Odstranljiv mikrofonski drog - Kratek priročnik za začetek uporabe |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.