AXAGON WDC-P10T, tanek brezžični hitri polnilnik, Qi 5/7,5/10W, micro USB
11,98 €
11,86 €
9,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AXAGON WDC-P10T: Tanek brezžični hitri polnilec
Zmogljiv in udoben
AXAGON WDC-P10T je zmogljiv brezžični hitri polnilnik. S podporo hitremu polnjenju Qi telefon polni z enako hitrostjo kot omrežni adapter.
Polnilec podpira 5 W, 7,5 W in 10 W moči do 6 mm od podlage. To omogoča priročno polnjenje tudi za telefone v ohišju.
Varnost in zanesljivost
Polnilec ima vgrajen sistem za zaznavanje tujih predmetov ter zaščito pred kratkim stikom in pregrevanjem. To zagotavlja varno in zanesljivo uporabo.
Inteligentni nadzor polnjenja zagotavlja optimalno polnjenje v vsakem trenutku, spremlja temperaturo baterije in nadzoruje polnilni tok.
Univerzalni vhod in združljivost
Vhod Micro USB podpira standardne polnilnike in polnilnike s funkcijo Quick Charge 2.0 ali 3.0 - od 5V/2A do 9V/2A.
Podpira naprave, kot so Apple iPhone 8 in novejše, Samsung Galaxy S6 in novejše, HUAWEI Mate 20 Pro, P30 Pro, Xiaomi Mi Mix 3, Mi 9, Sony Xperia XZ2, XZ3 in druge s podporo Qi.
Oblikovanje in delovanje
AXAGON WDC-P10T je kompakten, nizke višine in visoke kakovosti. Modra lučka LED označuje potek polnjenja in zaznavanje tujih predmetov.
Nizka poraba električnega toka v načinu pripravljenosti ter samodejni začetek in konec polnjenja vam omogočata, da ga "priključite in pozabite".
Specifikacije
- Vhod: mikro USB ženski priključek, vhodna napetost in tok DC 5V - 9V, max. 2A
- Izhod: 5/7,5/10W brezžično polnjenje
- Podpora za standardno brezžično polnjenje Qi in Qi Fast Charge
- Razdalja polnjenja: do 6 mm od polnilne ploščice
- Poraba energije v stanju pripravljenosti: 0,15 W
- Dimenzije: premer 99 mm, višina 6,5 mm
- Teža: 58 g
Paket vsebuje
- Tanek brezžični hitri polnilec
- 1 m napajalni kabel USB tipa A / mikro USB
- Večjezični priročnik ENG/CZ/DE/ESP/FR/HU/IT/PL/RO/RU/SK/BG
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.