CONNECT IT Brezžični polnilec NEO QiRGB, za igre, 10 W, črn
22,66 €
20,23 €
16,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CONNECT IT NEO QiRGB brezžični polnilec
EAN: 8595610628833
Opis izdelka
Brezžični polnilnik s certifikatom Qi in podporo za hitro polnjenje z močjo 10 W. Je del gaming linije NEO in ponuja RGB osvetlitev ozadja z 9 izbirnimi barvnimi načini.
Lastnosti in prednosti
- Brezžično polnjenje
- Certifikat Qi konzorcija WPC (Wireless Power Consortium)
- Združljiv z vsemi telefoni s podporo za brezžično polnjenje Qi
- Podpora za hitro polnjenje 10W Qi
- Univerzalni brezžični izhod s podporo za polnjenje 5/7,5/10 W
- Lahko se polni prek običajnih ohišij za mobilne telefone
- Podpora za vsesmerno postavitev mobilnega telefona na polnilnik
- Dvojna zaščita pred tujimi predmeti (odkrivanje tujih predmetov)
- RGB osvetlitev ozadja
- Napajalni vhod USB-C
- Nedrseča podlaga s 4 gumijastimi nedrsečimi nogicami
Tehnične specifikacije
Vhod: DC 5 V (2 A), DC 9 V (1,8 A)
Delovna frekvenca: 110 kHz - 205 kHz
Razdalja polnjenja: 2 - 6 mm (razdalja od tuljave)
Dimenzije: 105 x 105 x 11,55 mm
Teža: 127 g
Certificiranje: CE, EMC, RoHS, Qi
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.