Brezžične slušalke Haylou TWS W1 modre barve
48,50 €
42,38 €
34,74 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžične slušalke Haylou TWS W1 modre barve
Številka izdelka: 6971664931112
Brezžične slušalke Haylou TWS W1 so na vrhu zvočne tehnologije.
Najboljši zvok na trgu
Slušalke so opremljene s pretvorniki blagovne znamke Knowles, ki zagotavljajo nizko popačenje in bogate podrobnosti zvoka.
Čipovski nabor Qualcomm 3040 in Bluetooth 5.2
Slušalke so opremljene s čipovjem Qualcomm 3040 in najnovejšo tehnologijo Bluetooth 5.2 za hitro in stabilno povezljivost.
Podpora za kodeke
Podpirajo kodeke aptX, aptX Adaptive, AAC in SBC za najboljšo zvočno izkušnjo.
tehnologija cVc 8.0
Slušalke so opremljene s tehnologijo cVc 8.0 za zmanjševanje šumov, ki zagotavlja kristalno čiste klice.
Dva mikrofona na vsaki slušalki
Za še boljšo zvočno izkušnjo so slušalke opremljene z dvema mikrofonoma.
Upravljanje na dotik
Slušalke lahko preprosto upravljate z gumbi na dotik.
Do 20 ur delovanja baterije
Življenjska doba baterije slušalk je do 20 ur, zato vas nikoli ne bodo pustile na cedilu.
Vodoodpornost IPX4
Slušalke so odporne na vodo s certifikatom IPX4.
Sodoben in izviren dizajn
Slušalke se ponašajo s sodobno in izvirno obliko v modri barvi.
Združljivost
Slušalke so združljive z operacijskimi sistemi Android, iOS, tablicami in računalniki.
Hitro seznanjanje
Slušalke se hitro povežejo z napravo.
Druge ugodnosti
- Inteligentno upravljanje na dotik
- 20-urno delovanje baterije z ohišjem
- Nizka latenca za igranje iger
- Gladko preklapljanje med mono in stereo načinom
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.