C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB

simbolična fotografija

C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB
C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB
C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB
C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB
C-TECH miška AKANTHA, igralna, rdeča osvetlitev, 2400 DPI, USB
številka artikla
3415501
OEM
GM-01R
Proizvajalec
C-Tech
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

6,17 €

6,15 €

5,04 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 5,89 €
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

6,15 €

6,17 €

5,04 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Gaming miška C-TECH AKANTHA

Spremenite svoje igranje z igralno miško C-TECH AKANTHA. Njena edinstvena zasnova in ergonomsko oblikovanje z gumirano površino vas bosta takoj očarala.

Optični senzor in DPI

Miška je opremljena z optičnim senzorjem z ločljivostjo do 2400 DPI, ki jo lahko z gumbom DPI enostavno nastavite v štirih stopnjah.

Gumbi in igralne funkcije

Miška ima 6 gumbov, ki jih lahko dodelite posameznim igralnim funkcijam za večino računalniških iger.

Osvetlitev ozadja

Uživajte v elegantni modri osvetlitvi, ki odlično dopolnjuje zasnovo miške.

Igralna programska oprema

  • Programiranje gumbov: Vsakemu od 6 gumbov lahko dodelite eno od številnih funkcij.
  • Urejevalnik makrov: ustvarite svoje makre in jih dodelite gumbom miške.
  • Nastavitve DPI: določite ravni DPI in občutljivost kurzorja.
  • Nastavitve osvetlitve LED: določite lastnosti in barvo osvetlitve miške.

Specifikacije

  • Barva: črna
  • Število kolesc za pomikanje: 1
  • Število gumbov: 6
  • Povezava: USB 2.0 (480 Mb/s)
  • Ločljivost [DPI]: 2400
  • Zaznavanje gibanja: optično

Kabel miške je dolg 2 metra in je opleten z zaščito za večjo vzdržljivost.

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1213 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

91% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.