Logitech Gaming Mouse G102 2nd Gen LIGHTSYNC, USB, EER, modra

- 10%

simbolična fotografija

Logitech Gaming Mouse G102 2nd Gen LIGHTSYNC, USB, EER, modra
Logitech Gaming Mouse G102 2nd Gen LIGHTSYNC, USB, EER, modra
številka artikla
3288680
OEM
910-005801
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

34,00 €

30,46 €

24,97 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 29,48 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

30,46 €

34,00 €

24,97 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitech Gaming Mouse G102 2nd Gen LIGHTSYNC, USB, EER, modra

Z igralno miško Logitech G102 LIGHTSYNC osvojite svet e-športov.

Tehnične specifikacije

  • Operacijski sistemi: Windows 7 in novejši, macOS 10.10 in novejši, Chrome OS
  • Dimenzije: 116,6 x 62,15 x 38,2 mm
  • Teža: 85 g
  • Dolžina kabla: 2,1 m
  • Ločljivost: 200 - 8.000 DPI
  • Garancija: 2 leti
  • Odzivni čas: 1 ms
  • Mikroprocesor: 32-bitni ARM

Oblikovanje in delovanje

Miška ima 6 programabilnih gumbov in natančen optični senzor.

Zasnovan je za hitre spremembe smeri in popolnoma sledi gibanju vaše roke.

Levi in desni gumb uporabljata sistem vzmeti za enakomerno klikanje.

Profili uporabnikov

Miška podpira 5 uporabniških profilov za individualne nastavitve.

RGB osvetlitev ozadja

Prilagodljiva osvetlitev RGB prek sistema Lightsync s podporo za do 16,8 milijona odtenkov.

Osvetlitev ozadja je mogoče sinhronizirati z dogajanjem na zaslonu in tako ustvariti edinstveno vzdušje.

Comfort

Miška je ergonomsko oblikovana za udobno držanje tako za desničarje kot levičarje.

Zaobljene stranice miške zagotavljajo udobje tudi pri dolgotrajnem igranju.

Programska oprema

S programsko opremo Logitech G HUB lahko podrobno nastavite miško in shranite uporabniške profile.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.