A4tech BLOODY A70A Črna žična gaming miška, 6200DPI, SW

- 5%

simbolična fotografija

A4tech BLOODY A70A Črna žična gaming miška, 6200DPI, SW
A4tech BLOODY A70A Črna žična gaming miška, 6200DPI, SW
A4tech BLOODY A70A Črna žična gaming miška, 6200DPI, SW
A4tech BLOODY A70A Črna žična gaming miška, 6200DPI, SW
številka artikla
3546876
OEM
A70A
Proizvajalec
A4Tech
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 5 kos, 13.5.2024 že pri vas

39,83 €

37,72 €

30,92 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 36,54 €
Na zalogi 5 kos, 13.5.2024 že pri vas

37,72 €

39,83 €

30,92 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

A4tech BLOODY A70A Black

Optična igralna miška za profesionalne in amaterske igralce.

Oblikovanje in nadzor

Ergonomska zasnova omogoča vse tri igralne prijeme: s kremplji, prsti in dlanmi.

Stikala in gumbi

Mehanska stikala Light Strike z zagotovljeno življenjsko dobo 20 milijonov klikov in odzivnim časom 0,2 ms. Gumbi preprečujejo neželene dvojne klike.

Nastavljiv DPI in pomnilnik

  • Nastavljivi DPI: 1000/1200/1600/2000/6200
  • Vgrajeni pomnilnik 160 kB omogoča uporabo miške brez potrebe po gonilniku

Kovinski podstavki in osvetlitev ozadja

Kovinske proge s tehnologijo Metal X'Glide Armor Boot odpravljajo trenje na skoraj vseh površinah za bolj gladko upravljanje, natančne premike kazalca in večjo natančnost. Podsvetljeno kolesce za pomikanje za boljšo orientacijo.

Tehnični parametri

  • Število gumbov: 8
  • Pospešek: do 23 g
  • Hitrost slikanja: 6.666 sličic na sekundo
  • Odzivni čas: < 0,2 ms
  • Hitrost skeniranja: 60-160 palcev/sekundo
  • Obdelava slik: 2,41 Mpx/s
  • Priključek: priključek USB-A (2.0/3.0)
  • Združljivost:Windows, Mac OS
  • Dolžina kabla: 180 cm
  • Dimenzije (d × š × v): 124 x 73 x 41 mm
  • Teža s kablom: 150 g

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.