CARNEO Adventure HR 2. generacija srebrna
114,59 €
93,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametna ura CARNEO Adventure HR 2. generacije srebrne barve
Producent.
Model: Adventure HR 2nd gen. silver
EAN: 8588009299165
Lastnosti in funkcije
Pametna ura CARNEO Adventure HR druge generacije je sodobna ura za fitnes na prostem z barvnim zaslonom SUPER AMOLED in neprekinjenim prikazom časa.
Merijo dnevno aktivnost, raven stresa in omogočajo telefoniranje z vgrajenim mikrofonom in zvočnikom.
Zahvaljujoč certifikatu IP67 so odporni na vodo in prah.
Podpirajo operacijske sisteme iOS in Android ter so v celoti v češčini.
Oblikovanje in gradnja
Ura ima kovinsko ohišje z brezčasnimi zunanjimi krivuljami in zamenljiv silikonski trak.
Zaslon je zaščiten z izjemno trdnim steklom Gorilla Glass, baterija ure pa zdrži do 5 dni.
Merjenje in spremljanje
Ura omogoča merjenje srčnega utripa, stresa, indeksa telesne mase, prevožene razdalje in spremljanje porabljenih kalorij ali kakovosti spanja.
Imajo funkcijo samodejnega merjenja srčnega utripa, krvnega tlaka in oksigenacije krvi 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Podpirajo 98 športnih načinov in omogočajo klicanje neposredno z ure, saj imajo funkcijo BT za klicanje.
Uporaba in združljivost
Ura je združljiva z aplikacijo CARNEO FIT, ki jo lahko brezplačno prenesete iz trgovine App Store ali Google Play.
V aplikacijo je vključena funkcija prijateljev za skupno športno udejstvovanje, primerjanje, podporo in motivacijo.
Ura je združljiva s sistemi Android in iOS ter se s pametnim telefonom poveže prek tehnologije Bluetooth V5.2.
Vsebina paketa
- Pametna ura CARNEO Adventure HR
- Magnetni polnilni kabel
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.