Garmin Venu® 3S, luneta iz nerjavečega jekla Soft Gold, ohišje francoske sive barve, silikonski trak
547,76 €
448,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin Venu® 3S
EAN: 753759314798
Ključne specifikacije
Zaslon: 1,2-palčni zaslon AMOLED na dotik
Trajanje baterije: do 10 dni v načinu pametne ure
Sledenje telesni pripravljenosti: podrobne informacije o zdravju in telesni pripravljenosti
Fitnes funkcije: napredne
Združljivost: deluje z aplikacijo Garmin Connect™ na telefonih iPhone in Android™.
Ohišje: Lahkotno 41 mm ohišje z luneto iz nerjavečega jekla
Funkcije ure
Body Battery™: spremlja raven energije v telesu
Svetovalec za spanje: zagotavlja informacije za izboljšanje kakovosti spanja.
Športna uporaba: snemanje več kot 30 različnih dejavnosti
Vgrajena zvočnik in mikrofon: kličite neposredno iz ure
Trening in okrevanje: informacije o učinkih treninga na telo in potrebi po okrevanju
Jutranje poročilo: pregled spanja, regeneracije, koledarja in drugih podatkov ob prebujanju
Tehnične specifikacije
Objektiv: steklo Corning Gorilla Glass 3
Okvir: Iz nerjavečega jekla
Ohišje: z vlakni ojačan polimer
Trak: silikonski, hitri (18 mm, standardni)
Vodoodpornost: 5 ATM
Zaslon: AMOLED, po želji stalno v načinu prikaza
Ločljivost zaslona: 390 x 390 slikovnih pik
Trajanje baterije: do 10 dni v načinu pametne ure
Polnjenje: originalni Garminov kabelski polnilnik
Pomnilnik: 8 GB
Funkcije spremljanja zdravja
Srčni utrip: spremljanje srčnega utripa na zapestju
Nasičenost krvi s kisikom: pregled na kraju samem in neobvezna celodnevna aklimatizacija in spanje
Starost glede na stanje: da
Funkcija Body Battery™: da
Sledenje spanju: Napredno, vključno z oceno spanja in zaznavanjem dremeža
Zdravje žensk: Da:
Senzorji in povezljivost
Senzorji: GPS, GLONASS, GALILEO, senzor srčnega utripa Garmin Elevate™, pulzni oksimeter, barometrični višinomer, kompas, žiroskop, merilnik pospeška, termometer, senzor okoliške svetlobe
Povezljivost: Bluetooth, ANT , Wi-Fi
Združljivost: iPhone, Android™
Garmin Pay™: da
Podpora za klicanje prek povezave Bluetooth in glasovnega pomočnika: Da
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.