Garmin Venu® 3S, luneta iz nerjavečega jekla Soft Gold, ohišje slonokoščene barve, silikonski trak
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin Venu 3S: pametna ura za aktivno življenje
Spremljanje športa, okrevanje in zdravje v enem? To je pametna ura Garmin Venu 3S.
Z vrhunskim 1,2-palčnim zaslonom AMOLED, načinom Always-On in merjenjem telesne baterije.
Podrobne informacije o vašem zdravju
Ura zagotavlja podatke o spremenljivosti srčnega utripa in druge ključne informacije o vašem telesnem stanju.
Analiza spanja
Garmin Venu 3S omogoča napredno spremljanje spanja, vključno s prepoznavanjem faz spanja.
Baterija za telo
Indikator baterije telesa vam omogoča takojšnjo povratno informacijo o utrujenosti.
Trajanje do 10 dni
Vgrajena akumulatorska baterija s standardno življenjsko dobo do 10 dni.
Garmin Pay
Brezgotovinsko plačevanje prek ure z vgrajeno tehnologijo Garmin Pay.
Shranjevanje glasbe
Z vgrajenim pomnilnikom za glasbo lahko poslušate svoje najljubše skladbe, ne da bi s seboj nosili telefon.
Telefonski klici na zapestju
Kličite kar z zapestja, saj se lahko povežete s telefonom.
Tehnične specifikacije
- Velikost zaslona: 1,2"
- Fizična velikost: 41 x 41 x 12 mm
- Obod zapestja: 110-175 mm
- Vrsta zaslona: AMOLED
- Material okvirja: Rama: nerjaveče jeklo
- Material ohišja: z vlakni ojačan polimer
- Čas delovanja baterije Način pametne ure: do 10 dni
- Način pametne ure z varčevanjem z baterijo: do 20 dni
- Način GNSS samo z GPS: do 21 ur
- Način GNSS z vsemi sistemi: do 15 ur
- Način GNSS z vsemi sistemi in predvajanjem glasbe: do 8 ur
- Ločljivost zaslona: 390 x 390 slikovnih pik
- GPS: Da
- Teža: 40 g s trakom
- Način invalidskega vozička: Da: .
- Zaklepanje zaslona in gumbi: da
- Sledenje spanju: Da (napredno)
- Predvaja in upravlja glasbo iz ure: Da
Garmin Venu 3S: zanesljiv partner za vaše aktivno življenje
Z uro Garmin Venu 3S lahko spremljate svoje športne dosežke, nadzorujete svoje zdravje, poslušate glasbo in kličete kar z zapestja.
Z vrhunskim zaslonom AMOLED in do 10-dnevnim delovanjem baterije so popoln partner za vsakodnevno nošenje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.