CARNEO Phoenix HR /Zlati/Elegantni trak/Zlati
106,87 €
87,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO Phoenix HR Zlati elegantni trak
Ekskluzivna fitnes ura CARNEO Phoenix HR v zlati barvi. S konstrukcijo iz nerjavečega jekla in kovinskim milanskim pasom.
Izjemna zasnova in udobje
Izjemno tanko ohišje iz nerjavnega jekla z elegantnimi krivuljami. Teža 35 g in višina stranskega roba le 4 mm za popolno diskretnost.
Visoka funkcionalnost in združljivost
Spremlja dnevne dejavnosti, raven stresa in se lahko poveže z mobilnim telefonom za opozorila o dohodnih klicih ali sporočilih.
Zaslon AMOLED HD
Okrogel barvni zaslon AMOLED HD za spremljanje srčnega utripa, stresa, indeksa telesne mase, prevožene razdalje in porabljenih kalorij.
Življenjska doba baterije
Baterija z zmogljivostjo 185 mAh zagotavlja 3 do 5 dni delovanja z enim polnjenjem.
Odpornost
Ura je odporna na vodo in prah, kar potrjuje certifikat IP67.
Združljivost
Združljiv z operacijskima sistemoma iOS in Android.
Trak
Kovinski trak Milanese v zlati barvi lahko zamenjate z nadomestnim najlonskim trakom, ki je priložen v paketu.
Jezik
Ura in aplikacija sta v celoti v slovaščini.
Funkcije
- Vedno vklopljen za stalni prikaz časa
- Samodejno merjenje srčnega utripa 24/7
- Funkcije telesne energije
- Merjenje stresa
- 22 športnih načinov
- Merjenje krvnega tlaka in oksigenacije krvi
- Dolga življenjska doba baterije do 3-5 dni z enim polnjenjem
- Monitor kakovosti spanja
- Edinstvena funkcija kardio indeksa
- Hidroizolacija
- Življenjska doba baterije do 5 dni
- Merjenje vitalnih znakov
- Aplikacije v slovaščini
- 22 športnih dejavnosti
- Predvajanje glasbe
VSEBINA EMBALAŽE
- 1 * Pametna ura CARNEO Phoenix HR
- 1* Nadomestni najlonski barvni trak
- 1 * Polnilni kabel
- 1 * Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.