Pametna ura Garett Kids Sun Pro 4G črna
127,81 €
122,82 €
100,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garett Pametna ura za otroke Sun Pro 4G
Črna pametna ura Garett Kids Sun Pro 4G združuje klasično obliko in sodobno tehnologijo.
Oblikovanje in gradnja
Lahka zasnova in modni videz bosta navdušila vsakega otroka. Trak je oblikovan tako, da ura ne drsi.
Varnost in nega
Ura ponuja številne funkcije za oddaljeno varstvo otrok. S funkcijo GEO ograje lahko določite območje gibanja otroka.
Video klici in stiki
Z otrokom lahko komunicirate prek video klicev. Vgrajena kamera omogoča fotografiranje.
Daljinsko spremljanje
Varnostne funkcije omogočajo spremljanje zvokov iz otrokovega okolja. Ura tako zagotavlja ustrezno zaščito za najmlajše.
Postavitev
Ura podpira tehnologije GPS, LBS in Wi-Fi za sledenje lokaciji vašega otroka. Vgrajeni sistem LBS omogoča sledenje lokaciji ne glede na lokacijo.
Predvajalnik glasbe
Garett Kids Sun Pro 4G lahko služi kot predvajalnik glasbe. S tehnologijo Bluetooth lahko na uro pošljete svoje najljubše skladbe.
Daljinski upravljalnik
Vse nastavitve lahko preprosto prilagodite na daljavo z brezplačno aplikacijo Garett Tracker za Android in iOS.
Odpornost na poškodbe
Ura je vodoodporna in odporna na prah zaradi svoje zasnove, skladne s standardom IP67. Steklo je zaščiteno s popolnoma usklajenim okvirjem.
Visokokakovostni zaslon
1,3-palčni zaslon IPS z visoko ločljivostjo ponuja visoko svetlost, ki jo lahko prilagodite.
Tehnične specifikacije
- Vrsta zaslona: IPS
- Velikost zaslona: 1,3"
- Ločljivost zaslona: 240 x 240 Mpx
- Vodoodpornost: IP67
- Senzor gibanja: da
- Zaslon na dotik: da
- Osvetljen zaslon: da
...in številne druge specifikacije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.