COOLER MASTER ELITE V4/500W/ATX/80PLUS 230V EU
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
COOLER MASTER ELITE V4/500W/ATX/80PLUS 230V EU
EAN: 4719512084472
Zanesljivo in vzdržljivo napajanje
Elite v4 podjetja Cooler Master je idealna izbira za vstopne proizvajalce in delovne sisteme v zahtevnih okoljih.
Varno in stabilno delovanje
Zasnovan je tako, da omejuje nenamerne izklope v nestabilnih pogojih napajanja.
Gradnja topologije
Uporablja aktivni PFC za zmanjšanje harmonskih in povečanje splošne izhodne učinkovitosti.
Odpornost na visoke temperature
Najvišja delovna temperatura 40 °C omogoča varno napajanje sistema v toplejših okoljih.
Toleranca največje moči
Do 10 sekund zagotavlja dodatnih 50 vatov nad največjo obremenitvijo.
80 PLUS WHITE EU 230V učinkovitost
Običajni izkoristek 85 % zmanjša skupno količino energije, ki je potrebna za napajanje vašega sistema.
Trajno, zanesljivo in varno
Stabilno delovanje v vsakem okolju, tako na visoki nadmorski višini kot v zelo vlažnih razmerah.
Specifikacije
- Standard: ATX 12V v2.41
- Tip PFC: aktiven
- Zaščita: OPP, OTP, OVP, SCP, UVP
- Certifikati: 80 Plus
- Moč: 500 W
- Učinkovitost: 85 %
- Oblikovanje: standardno
- Število nameščenih ventilatorjev: 1
- Premer ventilatorja: 120 mm
- Nameščeni ventilatorji: 1x120 mm
- Razpon vhodne napetosti: 200-240 V
- Trenutna stopnja: 5 A
- Tok pri 3,3 V: 14 A
- Tok pri 5 V: 16 A
- Tok pri 5Vsb: 3 A
- Tok pri 12V1: 38 A
- Tok pri -12 V: 0,3 A
- Največja obremenitev linije 12V: 456 W
- Največja obremenitev linije 3,3 V in 5 V: 110 W
- Priključki: ATX 24-pinx1, EPS
- Število priključkov SATA: 5
- Število priključkov Molex: 3
- Število priključkov PCI-E: 2
- Drugi priključki: 24-pinski ATX, 4 4-pinski EPS
- Odstranljivi kabli: Ne
- Dolžina: 140 mm
- Širina: 150 mm
- Višina: 86 mm
- Priložena dodatna oprema: napajalni kabel
- Temperatura okolja: 0-40 °C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.